۱۹ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۴۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۱۹-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۴۲۱۱
انتشار: ۱۴:۴۳ - ۱۹-۰۷-۱۴۰۳

تعطیلی مدارس لبنان به خاطر حملات اسرائیل/ خانواده ها توان پرداخت هزینه اینترنت برای آموزش آنلاین را ندارند (فیلم)

تعطیلی مدارس لبنان به خاطر حملات اسرائیل/ خانواده ها توان پرداخت هزینه اینترنت برای آموزش آنلاین را ندارند (فیلم)
مدارس لبنان به خاطر حملات اسرائیل تعطیل شده و شروع سال تحصیلی به تعویق افتاده است. آموزش آنلاین و راه دور برای بسیاری از دانش اموزان غیر منطقی است و بسیاری از خانواده ها توان پرداخت هزینه های اینترنت را ندارند.

آموزش هزاران کودک در سراسر لبنان به خاطر تشدید ناگهانی خصومت اسرائیل علیه نیروهای حزب الله مختل شده و شروع سال تحصیلی آنها به تاخیر افتاده است.

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، بسته بودن مدارس، فرار معلمان و مواجه دانش اموزان با ترومای در حال رشد، سیستم آموزشی لبنان را در آستانه فروریزی قرار داده است.

"ارین وال" مشاور فنی آموزشی گروه "کودکان لبنان را نجات دهید" در این باره گفت: "درگیری‌های جدید به چالش های ناشی از همه گیری، بی ثباتی سیاسی، رکود اقتصادی و اعتصاب معلمان افزوده است".

اسرائیل و لبنان از 8 اکتبر سال گذشته در امتداد مرز لبنان به یکدیگر حمله کرده اند. این روند در ماه سپتامبر گذشته شدت بی سابقه ای گرفت.

حالا "عباس حلبی" وزیر آموزش و پرورش لبنان تعطیلی مدارس و موسسات آموزش عالی را اعلام کرده و شروع سال تحصیلی را به تعویق انداخته است. موضوعی که زندگی 1 تا 1.5 میلیون دانش آموز و دانشجوی این کشور را تحت تاثیر قرار داده است.
 آموزش آنلاین و راه دور برای بسیاری از دانش آموزان غیر منطقی و سخت است و بسیاری از خانواده ها نیز توان پرداخت هزینه های اینترنت را ندارند. 

جزئیات بیشتر را در تصاویر گزارش ببینید.

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
ارسال به دوستان
تصاویری از طوفان هولناک میلتون در آمریکا (فیلم) وزیر ارتباطات: دولت تمهیدات لازم را برای امنیت سایبری اندیشیده است (فیلم) ارتش اسرائیل برج مراقبت ارتش لبنان در مرز شمال اسرائیل بود را تخریب کرد (فیلم) مضرات خوردن عدسی برای صبحانه (فیلم) تصادف شدید دوچرخه سوار با لودر وسط جاده (فیلم) کنده شدن سقف استادیوم بیسبال بر اثر طوفان میلتون (فیلم) وزیر دارایی اسرائیل: بخش بزرگی از خاورمیانه باید به خاک اسرائیل افزوده شود (فیلم) تعطیلی مدارس لبنان به خاطر حملات اسرائیل/ خانواده ها توان پرداخت هزینه اینترنت برای آموزش آنلاین را ندارند (فیلم) علت لرزش دستان نتانیاهو از نظر سرهنگ بازنشسته ارتش آمریکا (فیلم) اصابت مستقیم موشک‌های حزب الله به کریات شمونه (فیلم) تصاویر جدید از خسارات طوفان میلتون در آمریکا / تصویرسازی توفان میلتون در آمریکا (فیلم) صرف صبحانه داخل هلیکوپتر در کنار سردار مارانی (فیلم) تصاویری از طوفان «میلتون» در ایالت فلوریدای آمریکا (فیلم) فرآیند دیدنی صید و فرآوری میگو در آمریکا (فیلم) تصاویری از فادی الوحيدی، تصویربردار الجزیره که در شمال نوار غزه توسط نظامیان اسرائیلی هدف قرار گرفت (فیلم)