۱۹ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۴۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۷ - ۱۹-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۴۲۱۷
انتشار: ۱۴:۰۷ - ۱۹-۰۷-۱۴۰۳

2 ماه مانده تا پخش سریال اقتباسی از صد سال تنهایی

2 ماه مانده تا پخش سریال اقتباسی از صد سال تنهایی
سریال اقتباسی از «صد سال تنهایی» شاهکار رئالیسم جادویی غول ادبی کلمبیایی که بر زندگی چندین نسل از خانواده بوئندیا در شهر خیالی ماکوندو متمرکز است، به زودی دیده می‌شود.

فصل اول از سریالی که با اقتباس از رمان مشهور گابریل گارسیا مارکز ساخته شده ۱۱ دسامبر (21 آذر) توسط نتفلیکس در دسترس قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سریال اقتباسی از «صد سال تنهایی» شاهکار رئالیسم جادویی غول ادبی کلمبیایی که بر زندگی چندین نسل از خانواده بوئندیا در شهر خیالی ماکوندو متمرکز است، به زودی دیده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکرین دیلی، این سریال از بزرگترین تولیدات نتفلیکس در آمریکای لاتین است و فیلمبرداری آن از می تا دسامبر ۲۰۲۳ در ۱۵ شهر انجام شده و از حضور بازیگرانی متشکل از بازیگران حرفه‌ای، تازه‌کار، صدها نیروی تولید و بیش از ۲۰ هزار نفر نیروی جنبی بهره گرفته است.

نتفلیکس با استفاده از مشوق‌های تولید کلمبیا و با شرکای خود در آمریکای لاتین این سریال را ساخته است.

لورا مورا، فیلمساز کلمبیایی برنده صدف طلایی سن سباستین ۲۰۲۲ برای «پادشاهان جهان»، ۳ قسمت از فصل اول این مجموعه را کارگردانی کرده و الکس گارسیا لوپز آرژانتینی کارگردانی ۵ قسمت دیگر را انجام داده است. خوزه ریورا، ناتالیا سانتا، کامیلا بروژ و آلباتروس گونزالس نویسندگان این سریال با اقتباس از رمان گابریل گارسیا مارکز هستند.

پسران مارکز رودریگو گارسیا و گونزالو گارسیا بارشا از تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه هستند.

پیش‌تولید فصل دوم و پایانی سریال نیز آغاز شده که آن هم در ۸ قسمت تولید می‌شود.

ارسال به دوستان
برگزاری رزمایش هسته‌ ای ناتو در هفته آینده ارتش اسرائیل: اصابت موشک‌ ها و پهپادهای حزب‌الله به هزار و ۶۴۵ ساختمان اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ازبکستان فیلترینگِ زشت را بردارید، تعلل جایز نیست! در احترام به فضیلت/ استثنایی به نام شفیعی کدکنی/ افشاگری بزرگ در 22 سالگی فرش ایرانی با نقش لٌری در دفتر کار نتانیاهو (عکس) پرتاب ماهواره‌های «طلوع ۳» و «ظفر ۲» به تعویق افتاد / توضیح سازمان فضایی درباره شکست ماهواره‌ها به دلیل تشعشعات معرفی برنده نوبل ادبیات ۲۰۲۴ ؛ هجدهمین برنده خانم، هان کانگ نویسنده اهل کره جنوبی هدیه رهبری به سفیر ایران در لبنان ایرفرانس در مورد پرواز هواپیمایش در آسمان عراق همزمان با حمله موشکی ایران تحقیق می کند آقایان چرا بیخیال جشنواره کودک نمی شوید! زنگ خطری که رادیو پاکستان برای مسؤولان ایرانی به صدا درآورد 2 ماه مانده تا پخش سریال اقتباسی از صد سال تنهایی ثبات قیمت ها در دبی / قیمت چای کرک : ۳۰ سال یک درهم کریم باقری مربی جدید پرسپولیس