۲۰ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۴۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۳ - ۱۹-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۴۲۸۲
انتشار: ۲۰:۴۳ - ۱۹-۰۷-۱۴۰۳

سخنگوی کرملین: پوتین با پزشکیان دیدار می‌کند و برنامه‌ای برای تماس با نتانیاهو ندارد

سخنگوی کرملین: پوتین با پزشکیان دیدار می‌کند و برنامه‌ای برای تماس با نتانیاهو ندارد
«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین عصر پنجشنبه اعلام کرد: «ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه پس از دیدار خود با مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور ایران برنامه‌ای برای گفت‌وگو یا دیدار با بنیامین نتانیاهو (نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی) ندارد.»
سخنگوی کرملین با تأکید بر دیدار از پیش برنامه‌ریزی شده رئیس‌جمهور روسیه با همتای ایرانی خود در ترکمنستان، اعلام کرد که رئیس‌جمهور روسیه برنامه‌ای برای دیدار یا ارتباط با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ندارد.
 
به گزارش ایسنا، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین عصر پنجشنبه اعلام کرد: «ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه پس از دیدار خود با مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور ایران برنامه‌ای برای گفت‌وگو یا دیدار با بنیامین نتانیاهو (نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی) ندارد.»
 
او در ادامه تأکید کرد که رؤسای‌جمهور ایران و روسیه در طول دیدار از پیش‌ برنامه‌ریزی شده خود در عشق‌آباد، پایتخت ترکمنستان درباره مسائل متعدد از جمله وضعیت منطقه و روابط ۲ کشور، صحبت‌های «جدی» خواهند کرد.
 
پیشتر «یوری اوشاکوف» دستیار پوتین در امور سیاست خارجی به خبرنگاران گفته بود که سران ایران و روسیه در عشق‌آباد با یکدیگر دیدار خواهند کرد.
 
او گفت: «این دیدار هم از نظر گفت‌وگوها در خصوص مسائل دوجانبه و هم از نظر صحبت در خصوص تشدید تنش‌ها در خاورمیانه از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.»
 
رئیس‌جمهور ایران عصر امروز، به منظور شرکت در مراسم بزرگداشت سیصدمین سالگرد «مختومقلی فراغی» شاعر شهیر ترکمن و نیز دیدار با سران ترکمنستان عازم این کشور می‌شود.
 
رئیس‌جمهور در این سفر ۲ روزه که به دعوت «سردار بردی محمداف» رئیس جمهور ترکمنستان صورت می‌گیرد، در همایش بین‌المللی «ارتباط متقابل زمان‌ها و تمدن‌ها - مبنای صلح و توسعه» که به مناسبت سیصدمین سالگرد مختومقلی فراغی شاعر بزرگ ترکمن برگزار می‌شود، شرکت و سخنرانی خواهد کرد.
برچسب ها: پوتین ، پزشکیان
ارسال به دوستان