۲۰ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۴۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۲۰-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۴۳۳۸
انتشار: ۱۰:۰۱ - ۲۰-۰۷-۱۴۰۳

دستگیری ۴ نفر در ارتباط با تولید و توزیع مشروبات الکلی در استان گیلان/ ۱۱ نفر فوت شدند

دستگیری ۴ نفر در ارتباط با تولید و توزیع مشروبات الکلی در استان گیلان/ ۱۱ نفر فوت شدند
یک نفر تولید کننده مشروبات الکلی در این پرونده به اتهام قتل عمد و دو نفر که یک نفر توزیع کننده و یک نفر صاحب رستوران بوده به اتهام توزیع مشروبات الکلی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده اند.
رئیس کل دادگستری استان گیلان از دستگیری ۴ نفر در ارتباط با تولید و توزیع مشروبات الکلی خبر داد.
 
به گزارش میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به موضوع پرونده مسمومیت ناشی از شرب خمر تعدادی از شهروندان اظهارکرد: متاسفانه تعداد ۱۱ نفر در این رابطه فوت کرده‌اند که دستورات لازم مبنی بر رسیدگی فوری این پرونده و مجازات عاملین و شناسایی و دستگیری متهمین و سایر عوامل و توزیع کنندگان به مراجع ذی صلاح صادر شده است.
 
وی با اشاره به دستگیری ۴ نفر در ارتباط با این پرونده تصریح کرد: یک نفر تولید کننده مشروبات الکلی در این پرونده به اتهام قتل عمد و دو نفر که یک نفر توزیع کننده و یک نفر صاحب رستوران بوده به اتهام توزیع مشروبات الکلی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده اند.
 
لازم به ذکر است که دستور تعطیلی و پلمب رستوران نیز از سوی بازپرس پرونده صادر شده است.
ارسال به دوستان
فساد ستیزی فرزانه صادق؛ اینبار دامن گیر پرونده‌داران در نظام مهندسی شد حمله به کارکنان اورژانس و تخریب تجهیزات آمبولانس؛ این بار در اصفهان رسوایی گوشت خوک در بزرگترین رستوران زنجیره­ ای ترکیه خواهر رونالدو با عبا در مسجد (+عکس) هشدار سفارت روسیه در تهران به شهروندان روس با اشاره به اسرائیل سبد معیشت بیش از ۳۶ میلیون تومان شد/ هزینه‌های خوراکی در ماه به ۱۴ میلیون تومان است/حداقل دستمزد کارگران باید چقدر باشد؟ (+ جدول) 11 ماه تاخیر در پرداخت حقوق کارگران آبفای رودبار گیلان / تهدید به اخراج سخنگوی دولت: تحویل اسب زین شده به دولت چهاردهم؟ آنچه تحویل گرفتیم، هر چه هست قطعا پول در آن نیست / راهی جز حمایت از نخبگان نداریم استمرار کاهش اهدای خون تهرانی‌ها/ درخواست از مردم برای مراجعه به پایگاه‌های انتقال خون تحریم جدید اروپا علیه کامیون های ایران / مشکل ویزا و بیمه و ... خودروی جدید تسلا / بدون پدال - بدون فرمان وزش باد شدید در استان‌های شمال شرقی کشور مهم‌ترین سرمایه‌ اسرائیل، اصلاح‌طلبان نیستند! دستگیری ۴ نفر در ارتباط با تولید و توزیع مشروبات الکلی در استان گیلان/ ۱۱ نفر فوت شدند جادوی دست‌های طلایی: از بهترین سیوهای جانلوئیجی بوفون (فیلم)