۲۰ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۴۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۲۰-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۴۳۵۱
انتشار: ۱۱:۴۴ - ۲۰-۰۷-۱۴۰۳

خواهر رونالدو با عبا در مسجد (+عکس)

خواهر رونالدو با عبا در مسجد (+عکس)
مسجد شیخ زاید یکی از بزرگ‌ترین مناطق جذب گردشگری در ابوظبی و مساجد امارات است که به عنوان اثر خاص معماری به‌شمار می‌آید که ارزش‌های اسلامی را منعکس می‌کند.
حضور متمایز لیلیانا کاتیا، خواهر کریستیانو رونالدو با پوشش عربی در مسجد شیخ زاید او را در شبکه‌های اجتماعی ترند کرد و توجه بسیاری از کاربران را برانگیخت.
 
به گزارش ایکنا، لیلیانا کاتیا آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال پرتغال با انتشار مجموعه‌ای عکس که با پوشش عربی شال و عبا در مسجد شیخ زاید  ابوظبی حضور پیدا کرده، با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.
 
لیلیانا کاتیا با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود تصاویری از بازدید خود از این مکان دینی گردشگری را به اشتراک گذاشت و درباره معماری خیر‌ه‌کننده این مسجد ابراز شگفتی کرد.
 
وی در ادامه نوشت: مسجد شیخ زاید یکی از بزرگ‌ترین مناطق جذب گردشگری در ابوظبی و مساجد امارات است که به عنوان اثر خاص معماری به‌شمار می‌آید که ارزش‌های اسلامی را منعکس می‌کند.
 
خواهر رونالدو
برچسب ها: رونالدو ، خواهر
ارسال به دوستان
امام جمعه اصفهان: پیکر شهید نیلفروشان پیدا شده است مصطفی اسداللهی، طراح و گرافیست درگذشت سایت سنجش از دسترس خارج شد/ داوطلبان در ساعات آینده مراجعه کنند نتایج نهایی کنکور فردا شنبه اعلام می شود لفو جذب سرمربی فرانسوی برای استقلال / دلیل : هشدار وزارت خارجه فرانسه پزشکیان در دیدار با پوتین: ارتباط ایران و‌ روسیه صمیمانه و راهبردی است آقای لاوروف! راضی به زحمت تان نبودیم تولید ۱۹۵ هزار دز واکسن ایرانی آنفلوآنزا/ تحویل ۲۵۰ هزار دز واکسن خارجی به وزارت بهداشت جنگ اسرائیل علیه لبنان / روستاهای مسیحی نشین تخلیه نمی کنند (+ عکس) / کمبود دارو و غذا و ادامه حملات چرا حمله اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای و نفتی تا حد زیادی منتفی است؟ موسسه ژاپنی «نیهون هیدانکیو»، برنده جایزه صلح نوبل ۲۰۲۴ ورود کارشناسان فیفا به جادوگری در فوتبال ایران فساد ستیزی فرزانه صادق؛ این بار دامن گیر پرونده‌داران در نظام مهندسی شد حمله به کارکنان اورژانس و تخریب تجهیزات آمبولانس؛ این بار در اصفهان رسوایی گوشت خوک در بزرگترین رستوران زنجیره­ ای ترکیه