۲۰ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۴۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۵ - ۲۰-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۴۴۱۰
انتشار: ۱۹:۵۵ - ۲۰-۰۷-۱۴۰۳

واکنش ایران به اقدام تروریستی اخیر در پاکستان علیه معدنچیان

واکنش ایران به اقدام تروریستی اخیر در پاکستان علیه معدنچیان
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن اظهار همدردی با قربانیان و بازماندگان این اقدام تروریستی و ابراز مراتب تسلیت دولت و ملت ایران به دولت و مردم پاکستان، از درگاه خداوند متعال برای درگذشتگان آمرزش و برای مجروحین شفای عاجل طلب کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی اقدام تروریستی علیه معدنچیان معدن زغال سنگ در ایالت بلوچستان پاکستان را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، اسماعیل بقائی در یک موضع‌گیری رسانه‌ای با تاکید بر مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در محکومیت همه اشکال و مظاهر تروریسم و افراطی‌گری خشن، مقابله موثر با این پدیده شوم را مستلزم همکاری همه کشورها در سطوح منطقه‌ای و بین المللی دانست.

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن اظهار همدردی با قربانیان و بازماندگان این جنایت و ابراز مراتب تسلیت دولت و ملت ایران به دولت و مردم پاکستان، از درگاه خداوند متعال برای درگذشتگان آمرزش و برای مجروحین شفای عاجل طلب کرد.

ارسال به دوستان
نخست وزیر لبنان : حزب الله با قطعنامه ۱۷۰۱ سازمان ملل موافقت کرد این ۱۰ دارو را هیچوقت همراه با قهوه مصرف نکنید صدرالحسینی : ایران هیچ نقشی در خرید پیجرهای حزب الله نداشته است آمریکا ۱۶ نهاد و ۲۳ کشتی ایران را تحریم کرد توضیحات تکمیلی درباره تلف شدن توله گربه پالاس بیانیه های حزب الله در خصوص حملات موشکی گسترده به اسرائیل مهندس جنگنده های اف ۳۵ کیست؟ ترامپ خواستار تشدید تدابیر امنیتی در مواجهه با «تهدید ایران» شد تماس تلفنی وزیر خارجه آمریکا با رئیس پارلمان لبنان / تاکید نبیه بری بر آتش بس فوری فوتی های مسمومیت الکلی در گیلان به ۱۵ نفر رسید هشدار مهاجری به پزشکیان : برخی انتصابات در دولت زین کردن ⁧اسب تروآ⁩ برای نفوذی‌ها است/ به ریش وفاق ملی⁩ خواهند خندید داستان تماس های دردسرساز ترامپ با پوتین واکنش فرزند شهید نیلفروشان به پیدا شدن پیکر پدرش محمد خزاعی با سازمان سینمایی خداحافظی کرد حزب الله : نیروهای ما برای نبردی سخت آماده هستند/ انبارهای تسلیحات ما در وضعیت خوبی قرار دارد