۲۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۴۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۲۱-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۴۵۲۸
انتشار: ۱۲:۱۸ - ۲۱-۰۷-۱۴۰۳

چرا کره شمالی جاده‌ ها و خطوط ریلی منتهی به کره جنوبی را تخریب می‌کند؟ (فیلم)

چرا کره شمالی جاده‌ ها و خطوط ریلی منتهی به کره جنوبی را تخریب می‌کند؟ (فیلم)
چرا کره شمالی جاده‌ ها و خطوط ریلی منتهی به کره جنوبی را تخریب می کند؟ ارتش کره شمالی می‌گوید این اقدام که پاسخی به رزمایش جنگی برگزار شده در کره جنوبی است.

ارتش کره شمالی جاده ها و  خطوط ریلی متصل به کره جنوبی را به طور کامل قطع و مناطق مرزی خود را مستحکم می کند.

به گزارش عصرایران به نقل از رویترز، این اقدامات حکایت از تشدید فعالیت های بیشتر اینچنینی در نزدیکی خطوط مرزی جدا کننده بین دو کره است.

ارتش کره جنوبی در ماه جولای اعلام کرد که کره جنوبی از ماه ها قبل در حال نصب مین، موانع و ایجاد زمین های بایر در امتداد مرزهای به شدت نظامی منطقه بوده است.

ارتش کره شمالی در بیانیه منتشره در خبرگزاری "کی سی ان ای" گفته که این پاسخی به رزمایش جنگی برگزار شده در کره جنوبی است. این بیانیه ارتش شمال، کره جنوبی را "دشمن اول و اصلی" خوانده و به دارایی‌ها و بازدیدهای مکرر از تجهیزات هسته ای آمریکا اشاره کرده است.

جزئیات بیشتر را در تصاویر گزارش ببینید.

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
ارسال به دوستان
ویدیویی دیگر از انفجارهای پی در پی انبارها در آتش سوزی بازار آهن شادآباد (فیلم) فرو ریختن کلیسای تاریخی در شیلی (فیلم) آتش سوزی چند مغازه در بازار آهن شادآباد (فیلم) رئیس جمهور: باید براساس مستندات علمی حرف محکم بزنیم (فیلم) گزارش روزنامه دولت از شایعات درباره قاآنی (فیلم) لحظه فرود قالیباف در فرودگاه بیروت/ دود بمباران دیده می شود (فیلم) حضور قالیباف، رئیس مجلس، در منطقه بیروت غربی و مناطق مسکونی بمباران‌شده (فیلم) یک هتل لوکس در فضا ساخته می‌شود (فیلم) راهکارهایی جهت تنظیم ساعت خواب دانش آموزان (فیلم) فیگورگیری همزمان هادی چوپان و 2 مدعی اصلی قهرمانی (فیلم) گشت و گذار یک قلاده پلنگ در چهارمحال و بختیاری (فیلم) پزشکیان: هر گروه و جناحی حرف درست بزند موظف به پذیرش آن هستیم (فیلم) طرز تهیه لواشک محلی وتازه با آلو و هلو در روستا (فیلم) چرا کره شمالی جاده‌ ها و خطوط ریلی منتهی به کره جنوبی را تخریب می‌کند؟ (فیلم) صحبت های دانشجوی معترضی که رئیس جمهور تریبون را به او داد (فیلم)