۲۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۴۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۶ - ۲۱-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۴۵۸۴
انتشار: ۱۴:۴۶ - ۲۱-۰۷-۱۴۰۳

لیونل مسی، عطر جدید خود را معرفی کرد (+عکس)

لیونل مسی، عطر جدید خود را معرفی کرد (+عکس)
لیونل مسی، ستاره فوتبال آرژانتین، با معرفی عطر جدید خود، "Messi Eau de Parfum"، به دنیای عطر قدم گذاشت. این عطر که با الهام از موفقیت‌های او در زمین فوتبال طراحی شده، عطری است به خوشبویی گل‌های پیروزی که طرفداران او را به دنیایی از رایحه‌های دلنشین می‌برد.

 

لیونل مسی، عطر جدید خود را معرفی کرد (+عکس)

عطر Messi Eau de Parfum در یک بطری منحصر به فرد با لوگوی امضای مسی عرضه می‌شود و همراه با یک ست هدیه شامل یک شامپو بدن و یک کیف آرایشی با لوگو، برای طرفداران عرضه می‌شود.

طرفداران می‌توانند عطر Messi Eau de Parfum را از طریق وبسایت رسمی The Messi Fragrance تهیه کنند.

لیونل مسی، عطر جدید خود را معرفی کرد (+عکس)

برچسب ها: لیونل مسی ، عطر
ارسال به دوستان
استقلال در محاصره دلالان؛ از استراماچونی تا برانکو جنیفر لوپز : دیگر شوهر نمی‌خواهم ؛ تمام دنیای لعنتی من منفجر شده افزایش شمار شهدای لبنان به ۲۲۵۵ نفر برنامه مخفی روسیه : استخدام زنان آفریقایی برای مونتاژ پهپاد شاهد طلسم‌شکنی یا تداوم سلطه؟ تقابل لهستان و پرتغال با محوریت رونالدو و لواندوفسکی بورل: ممنوع شدن فعالیت آنروا توسط اسرائیل پیامدهای فاجعه‌باری خواهد داشت نگرانی گاریدو از لو رفتن ترکیب پرسپولیس؛ جستجو برای یافتن جاسوس در تمرینات آقای رئیس جدید سازمان سینمایی از مدیرانی که خودشان را «آقای» خطاب می‌کند دوری کنید ماجرای بیرانوند و پرسپولیس وارد فاز جدیدی شد؛ احتمال محرومیت قطعی و زندان برای دروازه‌بان ملی‌پوش؟ نروژ دیپلمات‌ های خود را از لبنان خارج می‌کند پدر سون هیونگ مین: از قهرمانی تا محکومیت فروش بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان در حراج تهران/ فرمانفرماییان، آغداشلو و درخشانی در صدر تاریخ‌سازی دختران ایرانی؛ صعود خاتون بم به یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آتش‌ سوزی بازار آهن تهران ۳ مصدوم داشت 50 متر قورباغه؛ شرط حضور شناگر سرشناس انگلیسی در المپیک 2028