۲۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۴۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۹ - ۲۱-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۴۶۸۵
انتشار: ۱۹:۱۹ - ۲۱-۰۷-۱۴۰۳

بورل: ممنوع شدن فعالیت آنروا توسط اسرائیل پیامدهای فاجعه‌باری خواهد داشت

بورل: ممنوع شدن فعالیت آنروا توسط اسرائیل پیامدهای فاجعه‌باری خواهد داشت
کمیسیون امور خارجه و امنیت در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) در ششم اکتبر جاری با پیش‌نویس قانونی موافقت کرد که فعالیت آنروا در اراضی اشغالی را ممنوع می‌کند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که اقدام اسرائیل در ممنوع کردن فعالیت آنروا به پیامدهای فاجعه‌باری منجر خواهد شد.
 
به گزارش ایسنا، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا امروز (شنبه) گفت: اتحادیه اروپا نگرانی شدید خود را نسبت به پیش‌نویس قانونی که پارلمان اسرائیل در حال بررسی آن درخصوص آنروا است، ابراز می‌کند، اتحادیه اروپا همچون دبیرکل سازمان ملل این نظر را دارد که اگر این پیش‌نویس مورد موافقت قرار بگیرد، پیامدهای فاجعه‌باری خواهد داشت؛ چراکه به آژانس‌های سازمان ملل اجازه ادامه ارائه خدمات و تضمین حفاظت از آوارگان فلسطینی در کرانه باختری، قدس شرقی و نوار غزه را نمی‌دهد.
 
وی تاکید کرد که اتحادیه اروپا به حمایت از آنروا و دیگر آژانس‌های سازمان ملل ادامه خواهد داد.
 
کمیسیون امور خارجه و امنیت در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) در ششم اکتبر جاری با پیش‌نویس قانونی موافقت کرد که فعالیت آنروا در اراضی اشغالی را ممنوع می‌کند.
 
رژیم صهیونیستی مدعی است که کارمندان آنروا با جنبش حماس در تماس هستند.
 
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک مدرسه متعلق به آنروا را با این ادعا که مقر حماس در آن وجود داشت، بمباران کرده بودند.
برچسب ها: اسرائیل ، بورل
ارسال به دوستان
نیکبخت از مستطیل سبز به دنیای مد؛ ستاره سابق فوتبال، مدل شد (+عکس) بازداشت عضو شورای شهر پاکدشت همراه 4 مرتبط با ساخت وساز غیرمجاز الهلال به دنبال شکار بزرگ؛ وینیسیوس در رادار عربستانی‌ها انتقادات تند پناهیان از برخی حزب اللهی‌ها؛ این چه روش صهیونیستی است؟ محاکمه دوباره مرد کارگردان به اتهام تعرض به دختر جوان سهرابیان: استقلال به من دروغ گفت و به صورت غیرقانونی قراردادم را فسخ کرد خاتون بم؛ از بم تا آسیا؛ اتحاد رمز موفقیت دختران ایرانی بازداشت فروشندگان ارزهای جعلی در آبادان پیشنهاد عجیب برای پوگبا؛ از یووه تا لیگ اینفلوئنسرها! دستگیری یکی از عوامل گروه تروریستی جیش العدل در سیستان و‌ بلوچستان امباپه: توپ طلا یا تیم ملی؟ ستاره فرانسوی در دوراهی برانکو در آستانه برکناری از تیم ملی چین؛ فشار هواداران برای تغییر سرمربی یک مقام سازمان ملل: تشدید تنش اسرائیل علیه حزب الله لبنان به زودی از کنترل خارج خواهد شد کاهش پیشتازی هریس و نگرانی کارزار انتخاباتی او پزشک کامالا هریس: معاون رئیس‌جمهور در سلامت کامل بسر می‌برد