۲۲ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۴۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۶ - ۲۱-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۴۷۲۸
انتشار: ۲۲:۳۶ - ۲۱-۰۷-۱۴۰۳

هادی چوپان در آستانه پاداشی میلیاردی؛ رکورد جایزه مستر المپیا شکسته می‌شود؟

هادی چوپان در آستانه پاداشی میلیاردی؛ رکورد جایزه مستر المپیا شکسته می‌شود؟
هادی چوپان در رقابت‌های مستر المپیا 2024 با رقبای سرسختی روبرو است. اما در صورت قهرمانی، او می‌تواند بیش از 400 هزار دلار جایزه نقدی دریافت کند.

هادی چوپان در صورت قهرمانی می‌تواند بیش از 400 هزار دلار بدست آورد.

به گزارش فارس، هادی چوپان برای مستر المپیا 2024 رقابت سختی با افرادی مثل درک لونسفورد، برنده سال گذشته، سامسون داودا و فهرستی از بدن‌سازان درجه یک خواهد داشت. 

مبلغ جایزه برای سال 2024 هنوز تایید نشده است، اما انتظار می رود که از رکورد 1.6 میلیون دلاری سال گذشته فراتر رود.

هادی چوپان در آستانه پاداشی میلیاردی؛ رکورد جایزه مستر المپیا شکسته می‌شود؟

مارکا نوشت: از سال 2015 تا 2020، کل جایزه 1.4 میلیون دلار تعیین شده بود، اما در سال های اخیر شاهد افزایش مداوم پول جایزه بوده‌ایم. به طور سنتی، برنده مستر المپیا بیشترین پرداخت را دریافت می کند که به عنوان مثال در سال 2023 قهرمان بیش از 400 هزار دلار (25 میلیارد تومان) به خانه برد. از طرف دیگر مجموع جوایز بخش مستر المپیا به حدود 750 هزار دلار رسید که بین نفرات برتر تقسیم شد.

در سال 2023، توزیع جوایز مستر المپیا ثابت ماند و قهرمان 400هزار دلار، نایب قهرمان 150 هزار دلار و نفر سوم 100 هزار دلار دریافت کردند. رقبای چهارم و پنجم شاهد افزایش اندکی در پرداخت های خود نسبت به سال های گذشته بودند.

طبق گزارش مارکا انتظار می‌رود با افزایش 200 هزار دلاری مجموع جوایز، جایزه قهرمان نیز افزایش یابد. 

ارسال به دوستان
فلسفۀ سورن کی‌یرکگارد؛ چرا انسان «مضطرب» است؟ 4 اقدام شجاعانه 4 ایرانی در روزهای تهدید اسرائیل تیراندازی به یک محیط‌بان در اصفهان/ وضعیت چشم مصدوم وخیم است علم‌ الهدی: من هیچ دخالتی در مسائل عزل و نصب نکرده و نمی‌کنم  مقاومت اسلامی لبنان مسئولیت حمله پهپادی به تل آویو را برعهده گرفت گردان‌های قدس: عسقلان وشهرک‌های اطراف نوار غزه را موشک‌باران کردیم جاسوسی از حساب بانکی نخست وزیر و وزرای ایتالیا دستور پزشکیان برای برقراری مستمری و تامین مسکن خانواده جانباختگان حادثه معدن طبس بخشش ۶ مامور محکوم به قصاص از سوی اولیای دم ۳ مقتول قالیباف: سردار قاآنی در سلامت کامل است و در حال انجام وظایف و ماموریت‌های ویژه خود است نماینده حزب‌الله در پارلمان لبنان: نیروهای نخبه هنوز وارد درگیری نشده‌اند بازداشت عاملان رعب و وحشت در مشگین شهر اردبیل 4 کشته در پی انفجار یک پمپ بنزین در گروزنی روسیه تظاهرات در تل آویو در اعتراض به عدم حصول توافق آتش‌ بس در غزه قالیباف: بار‌ها اعلام کردیم که از حریم کشور‌های همسایه نباید برای تجاوز به ایران استفاده شود