۲۲ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۴۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۰ - ۲۱-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۴۷۴۰
انتشار: ۲۳:۳۰ - ۲۱-۰۷-۱۴۰۳

اولین مصاحبه کریستیانو رونالدو به زبان انگلیسی در ۱۸ سالگی (فیلم)

اولین مصاحبه کریستیانو رونالدو به زبان انگلیسی در ۱۸ سالگی (فیلم)
کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی در روز‌های اول حضورش در منچستریونایتد با مشکل زبان انگلیسی روبه‌رو بود و در کنار هم‌تیمی‌هایش مصاحبه می‌کرد. اولین مصاحبه کریستیانو رونالدو به زبان انگلیسی در سن ۱۸ سالگی در روز‌های ابتدایی حضورش در منچستر یونایتد را ببینید.

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
ارسال به دوستان
تظاهرات مردمی‌در فرانسه در حمایت از غزه (فیلم) نحوه درست کردن استیک روی ذغال سنگ در کوهستان (فیلم) اولین مصاحبه کریستیانو رونالدو به زبان انگلیسی در ۱۸ سالگی (فیلم) روش درمان سرماخوردگی کودکان زیر ۱ سال (فیلم) نحوه ساخت یک اجاق هیزمی دو منظوره با آجر قرمز (فیلم) تایم لپسی زیبا از تبدیل شدن کرم به پروانه (فیلم) دستور پخت یک غذای ترکیه‌ای با گوشت بره به روش آشپز مصری (فیلم) تصاویری از ریزش ساختمان در گرگان (فیلم) چه اتفاقی در بازار آهن شادآباد افتاد؟ باز هم مردم عکس می‌گرفتند و هیچ فکری برای ایمنی نشده بود (فیلم) انفجار و حریق گسترده در یک پمپ بنزین در مرکز چچن (فیلم) حزب‌الله مسئولیت حملۀ پهپادی به تل‌آویو را پذیرفت (فیلم) برخورد شدید دو قطار مسافربری و باری در هند (فیلم) مشاهده پلنگ ایرانی در کوهستان‌های خراسان شمالی (فیلم) علائم افراد دیابتی چگونه است؟ (فیلم) گل تاریخی زهرا قنبری، خاتون بم را به جمع هشت تیم برتر آسیا رساند (فیلم)