۲۲ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۴۷۸۵
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۲۲-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۴۷۸۵
انتشار: ۰۹:۲۲ - ۲۲-۰۷-۱۴۰۳

هادی چوپان مقام دوم مستر المپیا 2024 شد

هادی چوپان مقام دوم مستر المپیا 2024 شد
هادی چوپان در کارنامه مستر المپیای خود، کلکسیونی کامل و افتخار آمیز از مقام اول تا چهارم جهان را دارد.

عصر ایران - هادی چوپان، ورزشکار ایرانی موفق شد در مسابقات مستر المپیا 2024 ، مقام دوم را به خود اختصاص دهد. سمسون داودای نیجریه ای - بریتانیایی هم اول شد. درک لانسفورد آمریکایی هم سوم شد.
هادی چوپان مقام دوم مستر المپیا 2024 شد
مِستِر المپیا - Mr. Olympia - عنوانی است که به برندهٔ رقابت حرفه‌ای پرورش اندام مردان که رقابتی بین‌المللی است و هرسال توسط فدراسیون جهانی بدن‌سازی و تناسب‌اندام (IFBB) برگزار می شود، اهدا می گردد. جو ویدر این رقابت را پایه‌گذاری کرد تا برندگان مستر یونیورس امکان ادامه رقابت و کسب درآمد را داشته باشند. اولین مستر المپیا در ۱۸ سپتامبر ۱۹۶۵ در آکادمی موسیقی بروکلین برگزار شد که لری اسکات اولین عنوان قهرمانی اش از دو عنوان متوالی خود را به‌دست‌آورد.

مسابقات مستر المپیا در حال حاضر مهم‌ترین و معتبرترین مسابقات در رشته بدن‌سازی است که هر ساله با جمعی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین ورزشکاران این رشته برگزار می‌شود. 

سمسون داودا
سمسون مقام اول مستر المپیا 2024 شد

هادی چوپان در مستر المپیا

 هادی چوپان 37 ساله،  از سال ۱۳۷۹ ورزش پرورش اندام را آغاز کرد و سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ عضو ثابت تیم ملی بدن‌سازی ایران بوده است. او تنها ایرانی و دومین آسیایی پس از سمیر بنوت است که توانسته قهرمان مستر المپیا شود.
چوپان در نخستین حضور خود در مسترالمپیا مقام سوم سال ۲۰۱۹ را کسب کرد، ورزشکار کشورمان در سال ۲۰۲۰ نیز مقام چهارم را به‌دست آورد.

چوپان در سال ۲۰۲۱ به مقام سوم دست یافت و در چهارمین تلاش خود در مستر المپیا ۲۰۲۲ موفق به کسب عنوان قهرمانی رشد.

هادی چوپان در پنجمین سال حضور خود در مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۳ در رقابتی بسیار نزدیک با حریف خود یعنی درک لانسفورد به مقام دوم بسنده کرد.

لوگوی مستر المپیا

 جوایز مستر المپیا

از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ جوایز این رقابت ۱.۴ میلیون دلار تعیین شده بود، قهرمان سال گذشته ۴۰۰ هزار دلار دریافت کرد و سال جاری به نظر می‌رسد برنده عنوان مستر المپیا نزدیک به ۵۰۰ هزار دلار به دست بیاورد.

برندگان سایر رویدادها نیز به‌طور معمول ۵۰ هزار دلار دریافت می‌کنند، به‌رغم اینکه جوایز مستر المپیا در سال ۲۰۲۴ همچنان اعلام نشده است، اما پیش‌بینی می‌شود که رکورد ۱.۶ میلیون دلاری سال گذشته را بشکند.

لحظه اعلام نام برنده مستر المپیا : سمسون نقش بر زمین شد/ واکنش هادی چوپان

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۴۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
5
59
بهش افتخار میکنم
برای آقای هادی چوپان همیشه آرزوی موفقیت دارم
رمضانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
3
43
تبریک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
2
45
عالی بودی و لیاقت قهرمانی را هم داشتی.
امیدوارم سال آینده ساندو را ببندی .
تبریک
M
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
5
46
هادی هر دوسال رو قهرمان میشد اگه ایرانی نبود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
4
32
ای ول هادی
مبارکت باشه هموطن
محسن
Netherlands
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
5
32
میدونی چیه!احساس میکنم همش نمایشی هست که در محدوده هر قاره یک قهرمان تحویل بدهند که مکمل هاشون فروش بره.اوپن رو به ترتیب آفریقا آسیا اروپا .فیزیک رو قاره آمریکا.هادی چوپان هم اگر نرفت آنچنان درآمدی توو ایران داره قابل مقایسه با خارج از کشور نیست.بله این چنین است.
وحیدبیرانوند
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
4
31
درود به شرافت دلاورمردلر
حدس بزنید عینک علی صادقی بازیگر در برنامه جوکر قیمتش چند است؟ (عکس) دلیل ریزش مو در شقیقه‌ زنان / روش‌های درمانی جلوگیری از نازک شدن مو جمعیت کاربران اینترنت به ۵.۵ میلیارد نفر نزدیک شد محمدرضا باهنر: تورم از ۷ سال پیش ۶۰۰ درصد افزایش پیدا کرده، این یعنی فاجعه تیک‌تاک چطور کودکان را معتاد می‌کند؟ واشنگتن پست : ایران از حمله 7 اکتبر حماس خبر داشت / تهران : تکذیب می شود راه اندازی پیشرفته ترین مرکز دیالیز کشور توسط شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران باور می کنید اینجا متروکه بوده؟! (+عکس) وضعیت اختلالات روان در ایران/ افسردگی در زنان ۲ برابرِ مردان صادرات ۱۳۲ میلیون دلاری فرش ماشینی پیشنهاد اردوغان به ایران و روسیه برای نجات منطقه فردوسی‌پور سرمربی جدید استقلال را لو داد تاریخی ترین میدان تهران ۷۸ سال قبل چه شکلی بود؟ ( عکس) معافیت مالیاتی سالیانه اصناف به ۲۰۰ میلیون تومان رسید همتی: میزان معافیت مالیاتی با ۱۰۰ درصد افزایش به ۲۰۰ میلیون تومان رسید