۲۲ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۴۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۴ - ۲۲-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۴۹۴۲
انتشار: ۱۵:۴۴ - ۲۲-۰۷-۱۴۰۳

خداحافظی قهرمان شکست‌ناپذیر: کریس بامستد از مسترالمپیا خداحافظی کرد

خداحافظی قهرمان شکست‌ناپذیر: کریس بامستد از مسترالمپیا خداحافظی کرد
کریس بامستد، قهرمان شکست‌ناپذیر فیزیک کلاسیک مسترالمپیا، پس از کسب ششمین عنوان قهرمانی متوالی خود، تصمیم به خداحافظی از این رقابت‌ها گرفت.

کریس بامستد از کشور کانادا پس از کسب ششمین قهرمانی در مسابقات فیزیک کلاسیک مسترالمپیا، از مسابقات مسترالمپیا خداحافظی کرد.

به گزارش ایسنا، کریس بامستد برای ششمین مرتبه متوالی عنوان قهرمانی رقابت‌های فیزیک کلاسیک مسترالمپیا ۲۰۲۴ در آمریکا را از آن خود کرد.

بامستد کانادایی در ۶ سال متوالی و از سال ۲۰۱۹ عنوان قهرمانی مسترالمپیا در رشته فیزیک کلاسیک را بدست آورد.

وی پس از قهرمانی در این رقابت ها اعلام کرد از مسابقات مسترالمپیا خداحافظی می‌کند و می‌خواهد در کنار فرزند یکساله و همسرش باشد.

ارسال به دوستان
آیا فقاهت شیعی اجازه حمله نظامی به مناطق مسکونی اسرائیل را می‌دهد؟ نیجریه قهرمان جام جهانی می‌شود؟ هوش مصنوعی آینده فوتبال را پیش‌بینی کرد قالیباف: رژیم صهیونیستی اجازه پرواز برای ارسال کمک به لبنان را نمی‌دهد جنگ برای جذب وینیسیوس؛ عربستان با پیشنهاد 1000 میلیون‌دلاری رئال را به چالش کشید کربکندی: تیم ملی به بازی زیبا فکر نمی‌کند، فقط به دنبال نتیجه است پای ستاره ترک تیم اینتر به پرونده مافیا باز شد مهرجویی در آینۀ مهرجویی هشدار مقام سابق ناتو: درگیری احتمالی ایران و اسرائیل خروج نفت از خاورمیانه را متوقف می‌کند رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار: پشت پرده اعلامیه جهانی حقوق بشر گرفتن قرآن از مسلمانان جهان است بلوجونیور؛ اولین قدم برای آموزش مالی کودکان انتقاد تند جباری از مدیران استقلال؛ مربی خارجی، تنها گزینه نجات آبی‌پوشان دیدار عراقچی با رئیس‌ جمهور عراق جوان‌ترین برندگان توپ طلا؛ از رونالدوی برزیلی تا مسی هواپیمای مافوق صوت XB-1 رکورد جدیدی را ثبت کرد داستان موفقیت هادی چوپان؛ از گچ‌کاری تا نایب قهرمانی مستر المپیا / نگاهی به برنامه تمرینی و رژیم غذایی گرگ ایرانی