۲۲ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۴۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۱ - ۲۲-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۴۹۴۵
انتشار: ۱۵:۵۱ - ۲۲-۰۷-۱۴۰۳

زیدان، ناجی منچستریونایتد؟ رویاپردازی یا واقعیت؟

زیدان، ناجی منچستریونایتد؟ رویاپردازی یا واقعیت؟
منچستریونایتد در شرایط بحرانی قرار دارد و به دنبال یک سرمربی کارآمد برای نجات تیم است. در این میان، نام زین‌الدین زیدان به عنوان گزینه اصلی مطرح شده است.

از زین‌الدین زیدان به عنوان گزینه اصلی برای هدایت منچستریونایتد نام برده می‌شود.

به گزارش فارس، براساس گزارش دیلی میرور، زین الدین زیدان به عنوان یکی از نامزدهای اصلی جانشینی اریک تن هاگ در منچستریونایتد مطرح شده است. 

پس از شروع ضعیف تیم تحت هدایت تن هاگ که این باشگاه را در قسمت پایین جدول لیگ برتر قرار داد، شایعات در مورد تغییر احتمالی مدیریتی قوت گرفت. 

زیدان سرمربی سابق رئال مادرید به دلیل سابقه درخشان او که شامل سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان یک چهره ایده آل برای هدایت شیاطین سرخ دیده می‌شود.

سر جیم رتکلیف مالک مشترک منچستریونایتد، زیدان را به عنوان کاندیدای رویایی خود برای تغییر ثروت باشگاه معرفی کرده است. 

راتکلیف یکی از تحسین کنندگان بزرگ این مربی فرانسوی بوده و معتقد است که رهبری و موفقیت او در فوتبال اروپا می‌تواند یونایتد را به اوج فوتبال انگلیس و قاره بازگرداند. با این حال زیدان در مورد پروژه‌هایی که انجام می‌دهد بسیار گزینش‌گر بوده و از زمان ترک رئال مادرید در سال 2021، چندین پیشنهاد را رد کرده است.

ارسال به دوستان
آیا فقاهت شیعی اجازه حمله نظامی به مناطق مسکونی اسرائیل را می‌دهد؟ نیجریه قهرمان جام جهانی می‌شود؟ هوش مصنوعی آینده فوتبال را پیش‌بینی کرد قالیباف: رژیم صهیونیستی اجازه پرواز برای ارسال کمک به لبنان را نمی‌دهد جنگ برای جذب وینیسیوس؛ عربستان با پیشنهاد 1000 میلیون‌دلاری رئال را به چالش کشید کربکندی: تیم ملی به بازی زیبا فکر نمی‌کند، فقط به دنبال نتیجه است پای ستاره ترک تیم اینتر به پرونده مافیا باز شد مهرجویی در آینۀ مهرجویی هشدار مقام سابق ناتو: درگیری احتمالی ایران و اسرائیل خروج نفت از خاورمیانه را متوقف می‌کند رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار: پشت پرده اعلامیه جهانی حقوق بشر گرفتن قرآن از مسلمانان جهان است بلوجونیور؛ اولین قدم برای آموزش مالی کودکان انتقاد تند جباری از مدیران استقلال؛ مربی خارجی، تنها گزینه نجات آبی‌پوشان دیدار عراقچی با رئیس‌ جمهور عراق جوان‌ترین برندگان توپ طلا؛ از رونالدوی برزیلی تا مسی هواپیمای مافوق صوت XB-1 رکورد جدیدی را ثبت کرد داستان موفقیت هادی چوپان؛ از گچ‌کاری تا نایب قهرمانی مستر المپیا / نگاهی به برنامه تمرینی و رژیم غذایی گرگ ایرانی