۲۲ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۵۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۸ - ۲۲-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۵۰۴۱
انتشار: ۱۹:۵۸ - ۲۲-۰۷-۱۴۰۳

کاراته ایران درخشید؛ نایب قهرمانی دختران در رقابت‌های جهانی

کاراته ایران درخشید؛ نایب قهرمانی دختران در رقابت‌های جهانی
کاراته کاهای ایرانی در سیزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در ونیز، عملکرد درخشانی داشتند. تیم کومیته امید دختران با کسب دو مدال طلا و برنز، عنوان نایب قهرمانی جهان را از آن خود کرد و افتخار بزرگی برای ایران به ارمغان آورد.

تیم کومیته امید دختران ایران با کسب دو مدال طلا و برنز نایب قهرمان جهان شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، در پایان سیزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان که طی ۵ روز و با شرکت ۱۹۹۷ کاراته کا از ۱۱۳ کشور در ونیز ایتالیا برگزار شد، تیم کومیته امید دختران ایران با کسب دو مدال طلا و برنز عنوان نایب قهرمانی جهان را بدست آورد. برای ایران در این رقابت‌ها فاطمه‌زهرا سعیدآبادی موفق به کسب مدال طلا شد و یلدا نقی بیرانوند توانست به مدال برنز برسد.

در رده بندی کومیته امید دختران جهان؛ مصر با یک طلا و یک نقره قهرمان شد، ایران با یک طلا و یک برنز نایب قهرمان شد و ژاپن، فرانسه و سوئد با یک طلا مشترکا در رده سوم قرار گرفتند.

در مجموع هر سه رده سنی تیم ایران با کسب دو طلا و برنز در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفت. ایران در این دوره از رقابت‌ها از ۳۷ فرصت موجود، با ۱۷ ورزشکار کومیته و کاتا در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید شرکت کرده بود. تیم‌های ملی رده‌های پایه ایران در دوره قبلی این رقابت‌ها به میزبانی قونیه ترکیه تنها یک مدال طلا توسط علیرضا حیدری در کومیته امید پسران کسب کرده بود.

ارسال به دوستان
پیکر شهید نیلفروشان چهارشنبه در قم تشییع می‌شود هشدار جدی: هوش مصنوعی در خدمت کلاهبرداری؛ مراقب تماس‌های جعلی باشید دارچین، ادویه‌ای جادویی با خواص درمانی شگفت‌انگیز حزب‌الله لبنان: پادگان آموزشی تیپ گولانی را هدف قرار دادیم ادعای زلنسکی: کره شمالی به روسیه نیرو فرستاد پنتاگون : آمریکا سامانه ضد موشکی تاد را در اختیار اسرائیل قرار می دهد پرواز CR7 روی مچ دست؛ رونالدو ساعت لوکسی با طرح گل تاریخی‌اش رونمایی کرد (+عکس و فیلم) رادیو ارتش اسرائیل: حزب‌الله در حمله به حیفا، سامانه پدافند هوایی ما را فریب داد مدافع سابق استقلال: فسخ قراردادم ربطی به تتو نداشت، من عذرخواهی کردم حمله حزب‌ الله به تیپ گولانی/ 15 کشته و 67 زخمی تاکنون (+فیلم) پزشکیان : همه مدیران آستین خود را بالا بزنند خواننده پیشکسوت ایرانی درگذشت صدای ماندگار خاموش شد؛ امین‌الله رشیدی درگذشت یحیی گل‌محمدی: سرت سلامت گرگ پارسی؛ حمایت ویژه از هادی چوپان (+عکس) کلاهبرداری 300 میلیارد تومانی با وعده فروش وام در همدان/ دستگیری 11 نفر