۲۳ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۵۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۲۳-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۵۱۶۴
انتشار: ۱۲:۰۵ - ۲۳-۰۷-۱۴۰۳

اسرائیل باغ های زیتون غزه را با بولدزر نابوده می‌کند و درختان را از ریشه در می‌آورد (فیلم)

اسرائیل باغ های زیتون غزه را با بولدزر نابوده می‌کند و درختان را از ریشه در می‌آورد (فیلم)
کشاورزان آواره غزه درختان زیتون خود را که نمادی از فرهنگ، مقاومت و منبع درآمد آنها بوده از دست داده اند و می گویند اسرائیل به صورت عمدی و با بولدزر باغ ها و درختان آنها را نابوده کرده است.

اسرائیل باغ های زیتون غزه را با بولدزر نابوده می‌کند و درختان را از ریشه در می‌آورد.

آوارگان غزه در شروع فصل برداشت زیتون با شوک بزرگ دیگری مواجه شده اند. آنها درختان زیتون خود را که نمادی از فرهنگ، مقاومت و منبع درآمد آنها بوده از دست داده اند و می گویند اسرائیل به صورت عمدی و با بولدزر باغ ها و درختان آنها را نابوده کرده و از ریشه درمی آورد.

به گزارش عصرایران به نقل از الجزیره، چیدن زیتون و تولید روغن آن  در سنت و فرهنگ غزه ریشه دارد.

باغ های زیتون چند صد ساله این منطقه حالا به زمین های بایر و پر از خاکستر تبدیل شده اند و تنها تعداد محدودی از درختان باقی مانده است.

زیتون جزء اصلی هر خانواده فلسطینی است و برای اقتصاد داخلی این منطقه رکنی حیاتی و اساسی است.

جزئیات بیشتر از تخزیب مزارع زیتون اسرائیل و حس و حال کشاورزان غزه در فصل برداشت این محصول را در تصاویر گزارش ببینید.

 

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
ارسال به دوستان
عراقچی: تبادل پیام غیرمستقیم با آمریکا متوقف شده است (فیلم) طرز پخت غذا با 1000 عدد تخم مرغ توسط آشپز روستایی باکویی (فیلم) انفجار بمب‌های جنگ جهانی دوم در آلمان (فیلم) بهترین پارچه برای استفاده در فصل پاییز (فیلم) چطور هم به ایران و هم به آمریکا سفر کنید / متفکرین گردشگری در ایران این کار را آسان و شدنی کردند! (فیلم) «گرایه» معادل فارسی «ترند» شد (فیلم) آداب پوشش در پاییز با توجه به مزاج (فیلم) با سیب زمینی و ماست این غذا را درست کنید (فیلم) جاده‌ای در سین کیانگ با مناظر خیره کننده (فیلم) اسرائیل باغ های زیتون غزه را با بولدزر نابوده می‌کند و درختان را از ریشه در می‌آورد (فیلم) مهارت هایی برای درمان اضطراب جدایی کودکان (فیلم) وضعیت خانه ها در فلوریدا بعد از طوفان میلتون (فیلم) خواص شگفت انگیز پوست و دورریز لیمو (فیلم) گفت‌وگو با سارقان موبایل‌ و کیف‌قاپ اتوبان همت (فیلم) دستگیری کیف‌ قاپ‌های اتوبان همت / گفت‌وگو با سارقان موبایل‌ و کیف‌قاپ اتوبان همت (فیلم)