۲۴ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۵۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۸ - ۲۳-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۵۳۳۷
انتشار: ۲۰:۵۸ - ۲۳-۰۷-۱۴۰۳

نتانیاهو: ما بهای دردناکی می‌پردازیم

نتانیاهو: ما بهای دردناکی می‌پردازیم
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی از پایگاهی که شب گذشته در حیفا در حملات حزب الله لبنان هدف قرار گرفت، عنوان داشت: ما بهای دردناکی را می‌پردازیم، اما ما دستاوردهای بزرگی داریم و به محقق ساختن این دستاوردها ادامه خواهیم داد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این رژیم به حملات بی‌امان خود به حزب الله ادامه خواهد داد.
 
به گزارش ایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی از پایگاهی که شب گذشته در حیفا در حملات حزب الله لبنان هدف قرار گرفت، عنوان داشت: ما بهای دردناکی را می‌پردازیم، اما ما دستاوردهای بزرگی داریم و به محقق ساختن این دستاوردها ادامه خواهیم داد.
 
وی اظهار داشت: ما بی امان به حمله به حزب الله در سراسر لبنان و در بیروت ادامه خواهیم داد.
 
در همین حال، فرمانده تیپ گولانی عنوان داشت: خسارتی که امسال به ما وارد شد، دردناک و دشوار است، اما می‌توانیم بهبود یابیم و به ماموریتمان ادامه دهیم.
 
وب‌سایت عبری «کیکار هشبات» درباره عملیات شامگاه یکشنبه حزب‌الله لبنان علیه اردوگاه آموزشی تیپ گولانی در منطقه «بنیامینا» در جنوب حیفا و کشته و زخمی شدن ده‌ها افسر و سرباز در این اردوگاه، به نقل از برخی شاهدان عینی و مسوولان امنیتی و نظامی اعلام کرد: پهپادی که حمله را انجام داد، از نوع بسیار پیشرفته‌ای بود، این پهپاد که در حال پرواز در ارتفاع پایینی بود، موشکی را به سمت اردوگاه شلیک کرد که در آنجا منفجر شد.
برچسب ها: نتانیاهو ، نخست وزیر
ارسال به دوستان
مصر میزبان نخستین مسجد کربن‌صفر (+عکس) ۸ گیاه جادویی برای آرامش اعصاب! طرح جدید هواپیما‌های آینده آمریکا با بال و بدنه ترکیبی!(+عکس) حکم سنگین محمود فکری اعلام شد ایران وضع تحریم‌ های جدید اتحادیه اروپا و انگلیس را محکوم کرد آخرین نظرسنجی‌ ها از انتخابات آمریکا عراقچی: در حال برنامه‌ریزی برای ادامه رایزنی‌ها در دیگر پایتخت‌های کشور‌های منطقه هستیم شرکت هفت تپه: پایان قرارداد یا تعلیق از کار و یا برخورد انضباطی در مورد همکار حادثه دیده را تکذیب می‌کنیم کشته شدن ۱۶ نظامی اسرائیلی از آغاز عملیات زمینی در لبنان نتانیاهو: بی‌رحمانه به حزب‌الله حمله می‌کنیم، از جمله در بیروت ترک سیگار حتی در ۷۵ سالگی می‌تواند امید به زندگی را افزایش دهد پیکر شهید نیلفروشان وارد کشور شد فتوشاپ با هوش مصنوعی قدرتمندتر شد؛ حذف خودکار پس‌زمینه و تولید تصاویر با کیفیت بالا (+عکس) آکسیوس: اختلاف بین هریس و بایدن بالا گرفته است انقلاب در درمان بیماری‌های مغزی؛ کنترل مغز با میدان مغناطیسی