۲۴ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۵۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۳ - ۲۳-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۵۳۴۳
انتشار: ۲۱:۲۳ - ۲۳-۰۷-۱۴۰۳

قالیباف: در سفر بیروت به‌طور خاص می‌خواستم خودم خلبان باشم (فیلم)

قالیباف: در سفر بیروت به‌طور خاص می‌خواستم خودم خلبان باشم (فیلم)
رئیس مجلس در فرودگاه بیروت: مهم‌ترین هدف سفرم به بیروت این بود که بگویم همه امت اسلامی در این شرایط سخت پای کار مردم لبنان و فلسطین هستند. آخرین دیدارم با شهید سیدحسن نصرالله در بیروت و پس از سفر سوریه بود. حزب‌الله به علت انسجام در ساختارش روز به روز مستحکم‌تر می‌شود؛ بر خلاف چیزی که دشمن فکر می‌کند و به دنبال نابودی است، ریشه حزب‌الله در آسمان است. دوست داشتم خلبان پرواز بیروت خودم باشم.
ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
برچسب ها: قالیباف ، بیروت
ارسال به دوستان
پایین آمدن خرس قهوه‌ای از درخت بلوط در پارک ملی کیاسر (فیلم) حزب‌الله لبنان تصاویری از پهپاد‌های خود منتشر کرد (فیلم) ورود پیکر شهید نیلفروشان به کشور (فیلم) گردنه حیران یکی از زیباترین جاده‌های جنگلی ایران (فیلم) مصدومیت عجیب در لیگ ترکیه با تا شدن چمن! (فیلم) شایع‌ترین دلیل بروز سکته‌های قلبی و مغزی (فیلم) اقامه نماز بر پیکر شهید نیلفروشان به امامت نماینده آیت الله سیستانی (فیلم) تشییع پیکر شهید سرلشکر نیلفروشان در کربلا (فیلم) غذای خیابانی در پاکستان؛ پخت مرغ تند وترد در پیشاور (فیلم) لحظه بلعیده شدن موش توسط مار افعی (فیلم) انتقال پیکر شهید نیلفروشان از بغداد به کربلا (فیلم) قالیباف: در سفر بیروت به‌طور خاص می‌خواستم خودم خلبان باشم (فیلم) قلعه‌ نویی: فوتبال جای انتقام گرفتن نیست (فیلم) ناله و ضجه نظامیان زخمی اسرائیل در حمله پهپادی دیشب حزب الله به پایگاه آموزشی تیپ گولانی (فیلم) قالیباف: با رژیمی مواجه هستیم که نه تنها بیش از ده هزار کودک را کشته بلکه به آن افتخار هم می‌کند (فیلم)