۲۴ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۲۴-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۵۴۹۲
انتشار: ۱۲:۵۹ - ۲۴-۰۷-۱۴۰۳

ترامپ در مصاحبه با فاکس نیوز: ژنرال سلیمانی فردی بسیار بزرگ و ژنرال بزرگ ایران بود (فیلم)

ترامپ در مصاحبه با فاکس نیوز: ژنرال سلیمانی فردی بسیار بزرگ و ژنرال بزرگ ایران بود (فیلم)
دونالد ترامپ: من به چین گفتم این کار را نکنید و آن‌ها گوش دادند. به آن‌ها گفتم اگر ادامه بدهید دیگر نمی‌توانید با ایالات متحده تجارت داشته باشید. آن‌ها زمانی که من رئیس جمهور بودم جرات حمله به نیرو‌های آمریکایی را نداشتند و هرگز این کار را نکردند و من سلیمانی را حذف کردم، چون او می‌خواست ارتش ما را نابود کند. سلیمانی واقعا ژنرال بزرگی بود، او ژنرال ایرانی بزرگی بود. ما یک ملت شکست خورده هستیم، من دوست ندارم این را بگویم، ولی ما ملتی در حال افول عظیم هستیم، و رهبری داریم که خودش در حال افول عظیم است.
ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
ارسال به دوستان
حمله اسرائیل به کارخانه سایپا در شهرک صنعتی حسیاء در حومه حمص سوریه (فیلم) گیاهان دارویی که به کاهش درد کمک می‌کنند (فیلم) جملات احساسی سروش صحت در اولین سالگرد قتل داریوش مهرجویی (فیلم) اجرای ارکستر به رهبری 3 بازوی رباتیک/ نوازنده ارکستر: بی رحمانه و ماشینی هدایت کردند (فیلم) تمجید رئیس مجلس عراق از سفر قالیباف به بیروت (فیلم) فوت ۲ دانش‌آموز به دلیل برخورد کامیون با تاکسی در کرج (فیلم) نحوه پخت یک غذای سنتی با ماهی به روش آشپز مشهور ترکیه ای (فیلم) اصابت موشک به حیاط ساختمانی در کریات بیالیک (فیلم) عوارض جدی کاشت ناخن (فیلم) قرار بود امسال در متروی تهران انقلاب شود اما واگن‌ها بدون در ماندند!/ تاکسی‌های برقی هم به موقع نرسیدند!/ در حمل و نقل عمومی تهران چه خبر است؟! (فیلم) حمله روسیه به یک منطقه مسکونی در اوکراین (فیلم) تصاویری از محل آتش سوزی تانکر سوخت در جاده انار - یزد (فیلم) خداحافظی ویژه آلمانی‌ها با کروس، نویر، مولر و گوندوغان (فیلم) غذای خیابانی در ترکیه؛ پخت دونر کباب، کوکورچ و نان تست (فیلم) شهرام همایون به منشه امیر که می‌پرسید قاآنی کجاست: جمهوری اسلامی بخشی دارد برای بی اعتبار کردن اپوزیسیون (فیلم)