۲۴ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۶ - ۲۴-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۵۵۸۱
انتشار: ۱۹:۰۶ - ۲۴-۰۷-۱۴۰۳
آمادگی کامل برای نبرد با قطر

برد مقابل قطر بیش از 6 امتیاز ارزش دارد

برد مقابل قطر بیش از 6 امتیاز ارزش دارد
سرمربی تیم ملی می‌گوید تیمش از هر نظر آماده مصاف با قطر شده است.

به گزارش "ورزش‌سه"، امیر قلعه‌نویی در گفتگوی کوتاه پیش از مصاف ایران و قطر در میکسدزون ورزشگاه شباب الاهلی اینطور حرف هایش را درباره این مسابقه آغاز کرد: ریکاوری خوبی پس از بازی با ازبکستان داشتیم که بخشی از آن با تمرینات بود و بخشی از آن هم با مکمل ها. تیم پزشکی ما روی این بحث خیلی خیلی خوب کار کردند و تیم از نظر بدنی آماده این مسابقه است.

او ادامه داد: خدا را شکر از سه بازی 7 امتیاز گرفته ایم. در بازی قبلی نزدیک به 40 دقیقه 10 نفره بازی کردیم و نتیجه خوبی به دست آوردیم. این بازی به نظرم حتی می توانست بیش از 6 امتیاز برای ما داشته باشد. شرایط خاصی در جدول است و امیدوارم با پیروزی ای که به دست می آوردیم 50 درصد راه صعود را هموار کنیم.

ارسال به دوستان
آمریکا: استقرار موقت سامانه‌های تاد در اسرائیل برای دفاع در برابر ایران باج‌گیران مجازی، اقتصاد بیمار و همتی؛ روایتی از یک جنگ تمام‌عیار تهران؛ از باغ‌شهر به شهر آلوده/ چمران: دلخوش به بهبود اوضاع نباشید اظهار نظر ترامپ درباره گفتگو با پوتین انتقام شیرین ایران از قطر؛ پیروزی پرگل در راه صعود به جام جهانی (+خلاصه بازی) کلاهبرداری با جعل عنوان مسئولان دولتی در آذربایجان شرقی/ دستگیری متهم سایپادیزل به تولید انبوه کامیون کمپرسی KC 465 رسید در گفت‌وگوی تلفنی با ماکرون؛ نتانیاهو: با هرگونه توقف یکجانبه جنگ در لبنان مخالفم کامیون کنترل‌ناپذیر، عامل حادثه مرگبار در کرج؛ سه قربانی (+فیلم) حرکت زشت سردار بعد از گل زدن به قطر سریال کمدی جدید مهران مدیری ؛ پخش از 14 آبان (عکس) ادریس سالاری سکان مدیریت اداره کل روابط عمومی بانک صادرات را بر عهده گرفت دوران دفاتر کاغذی به پایان رسید: پلمب الکترونیکی دفاتر تجاری اجرایی شد انفجار مرگبار در کاشان؛ اختلال برق عامل حادثه شد مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید عباس نیلفروشان (عکس)