۲۵ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۵۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۲۵-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۵۷۲۴
انتشار: ۱۱:۰۷ - ۲۵-۰۷-۱۴۰۳

عراقچی وارد اردن شد (فیلم)

عراقچی وارد اردن شد (فیلم)
در این سفر عراقچی قرار است با همتای خود و دیگر مقامات ارشد اردن در خصوص مهمترین مسائل منطقه به خصوص لزوم توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان دیدار و تبادل نظر خواهد داشت.

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه سفرهای منطقه‌ای خود و به منظور دیدار و گفت‌وگو با مقامات ارشد اردن، ‌صبح امروز چهارشنبه ۲۵ مهر با استقبال رسمی مقامات این کشور وارد امان شد.

این هفتمین مقصد از سفرهای منطقه‌ای وزیر امور خارجه در راستای تداوم تلاش‌های دیپلماتیک ایران به منظور توقف جنگ در غزه و لبنان است.

در این سفر عراقچی قرار است با همتای خود و دیگر مقامات ارشد اردن در خصوص مهمترین مسائل منطقه به خصوص لزوم توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان دیدار و تبادل نظر خواهد داشت.

جمهوری اسلامی ایران همواره بر این نکته تاکید کرده است که خواهان صلح، ثبات و آرامش در منطقه است و در راستای تامین منافع و امنیت ملی خود قاطع است.

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
برچسب ها: عراقچی ، اردن
ارسال به دوستان
۷۰ درصد از خانواده‌های استان سیستان و بلوچستان و ۷۴ درصد از خانواده‌های استان کرمان دچار تغذیه ناامن هستند (فیلم) خبر مهم دولت برای بازماندگان حادثه معدن طبس (فیلم) وزیر دفاع: سامانه تاد چیزی جدیدی نیست و بخشی از جنگ روانی است (فیلم) رستوران سفارش های اشتباه در ژاپن/ کارمندان زوال عقل دارند (فیلم) قیچی برگردان رونالدو در 39 سالگی (فیلم) دستمال توالت چگونه تولید می شود؟ (فیلم) جریمه ۴۰۰ هزار تومانی برای عدم رعایت مقررات حمل بار (فیلم) ورود پیکر سردار سرلشکر عباس نیلفروشان به فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد (فیلم) عراقچی وارد اردن شد (فیلم) محمدحسین شریف زادگان، استاد دانشگاه شهید بهشتی: مهمترین چالش در کشور ما سست شدن رابطه دولت و ملت و کاهش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی است (فیلم) لحظه اصابت موشک «قادر ۲» به یافا (فیلم) جا انداختن دیسک، کاری درست یا غلط (فیلم) واژگونی اتوبوس در اتوبان ساوه با ۳۰ مصدوم (فیلم) ماساژ در چه صورتی به بدن آسیب می‌رساند؟ (فیلم) طرز تهیه شامی هندی با مرغ و لپه (فیلم)