۲۶ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۵۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۶ - ۲۵-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۵۹۳۲
انتشار: ۲۱:۴۶ - ۲۵-۰۷-۱۴۰۳

حادثه امنیتی در یک پرواز و فرود اضطراری در مسقط

حادثه امنیتی در یک پرواز و فرود اضطراری در مسقط
سازمان هواپیمایی عمان اعلام کرد که همه مسافران و خدمه این پرواز در سلامت هستند و خطری آنها را تهدید نمی‌کند.
سازمان هواپیمایی عمان از وقوع یک حادثه امنیتی در یک پرواز خارجی و فرود اضطراری هواپیما در فرودگاه بین المللی مسقط خبر داد.
 
به گزارش ایرنا از رسانه‌های عمانی، سازمان هواپیمایی عمان چهارشنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که این سازمان در همکاری با شرکای راهبردی، با حرفه‌ای گری تمام یک حادثه امنیتی در یک هواپیمای خارجی را با موفقیت به سرانجام رساند.
 
بر اساس این بیانیه، این حادثه در یک هواپیمای خارجی که با ۱۹۲ نفر مسافر و خدمه از ریاض به سمت بمبئی در حرکت بود به وقوع پیوست و هواپیما در هنگام عبور از حریم هوایی عمان، مجبور به فرود اضطراری شد.
 
تیم‌های واکنش اضطراری و نهادهای مسئول به این حادثه رسیدگی کرده و تدابیر و اقدامات لازم را انجام دادند.
 
سازمان هواپیمایی عمان اعلام کرد که همه مسافران و خدمه این پرواز در سلامت هستند و خطری آنها را تهدید نمی‌کند.
 
این سازمان به جزئیات حادثه مورد نظر اشاره‌ای نکرده است.
برچسب ها: مسقط ، عمان
ارسال به دوستان
بهترین زمان مصرف انار را بدانید / طبع انار سرد است یا گرم ؟ ؛ طبع انار شیرین چیست ؟ تاثیر مصرف گوشت و فرآورده های گوشتی بر مغز راز ساخت خانه‌های دو و نیم طبقه در تهران /توسعه پایتخت با مشارکت فراهانی‌ها ضربه کاری دیگر به نظامیان اسرائیلی در مرز لبنان تفاوت نرخ فقر در ایالات متحده بر اساس نژاد شهروندان + نمودار آمریکا: به همکاری با اوکراین درباره طرح پیروزی زلنسکی ادامه می‌دهیم اتباع غیرمجاز را به پلیس گزارش دهید حداقل حقوق کارمندان ۵۰ سال پیش چقدر بود؟ انتقاد وزیر ارشاد از مسئول رسانه‌ای ترکیه: اظهاراتش باعث تکدر خاطر ایرانیان شد پاسخ نتانیاهو به مکرون: اسرائیل را جنگ ایجاد کرد نه قطعنامه سازمان ملل واشنگتن پست: یک چهره نزدیک به مقامات اسرائیل می‌گوید تیم نتانیاهو از روی کار آمدن پزشکیان نگران شده افزایش صادرات تسلیحات آلمان به اسرائیل در سایه جنگ غزه حزب الله: برای هر سناریویی آماده‌ایم کمک نظامی جدید ۴۲۵ میلیون دلاری آمریکا به اوکراین توضیحات دادستان کرمانشاه در خصوص قتل یک زن