۲۶ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۵۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۹ - ۲۶-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۵۹۷۹
انتشار: ۰۸:۴۹ - ۲۶-۰۷-۱۴۰۳

وزیر دفاع آمریکا : حملات دقیقی علیه ۵ سایت زیرزمینی ذخیره سلاح حوثی ها انجام دادیم

وزیر دفاع آمریکا : حملات دقیقی علیه ۵ سایت زیرزمینی ذخیره سلاح حوثی ها انجام دادیم
وزیر دفاع آمریکا گفت: ما حملاتی را علیه تأسیسات متعلق به حوثی ها انجام دادیم که شامل سلاح های مختلفی بود که آنها برای هدف قرار دادن کشتی ها استفاده می کردند.
وزیر دفاع آمریکا می گوید حملات دقیقی علیه ۵ سایت زیرزمینی ذخیره سلاح در مناطق تحت کنترل حوثی ها در یمن انجام دادیم 
 
به گزارش انتخاب، آستین وزیر دفاع آمریکا گفت: ما حملاتی را علیه تأسیسات متعلق به حوثی ها انجام دادیم که شامل سلاح های مختلفی بود که آنها برای هدف قرار دادن کشتی ها استفاده می کردند.
 
او گفت: حملات ما که تأسیسات حوثی ها را هدف قرار داد، شامل بمب افکن های B-۲ نیروی هوایی ما بود.
 
او تاکید کرد: در اتخاذ هرگونه اقدامی برای بازدارندگی حملات و حفاظت از آزادی دریانوردی تردید نخواهیم کرد. حوثی ها با عواقب حملات غیرقانونی و بی پروای خود مواجه خواهند شد. حملات ما با هدف محدود کردن بیشتر توانایی حوثی‌ها برای ادامه رفتار بی‌ثبات‌کننده آنها انجام می‌شود. ما با این حملات با اهداف مشخص به دستور رئیس جمهور بایدن موافقت کردیم.
ارسال به دوستان
گزینه ایتالیایی استقلال منتفی شد مرگ لیام پين ، خواننده بریتانیایی گروه «وان دایرکشن»/ سقوط از بالکن اتاق هتلی در بوئنوس‌آیرس ادعای عجیب ترامپ : مهاجران حیوانات خانگی را می‌خورند شرایط فروش فوری لاماری ایما پزشکیان : باید همه موانعی که معیشت مردم را به خطر انداخته از سر راه برداریم تغییر بزرگ و برای اولین بار / حمایت اتحادیه اروپا از حاکمیت امارات بر جزایر سه گانه و ادعاهای جدید : ایران، اشغالگر جزایر امارات است / ایران به اشغال جزایر سه گانه پایان دهد بورل خواستار آتش بس فوری در غزه و لبنان شد ترامپ : من پدر بارداری آی وی اف هستم! هشدار؛ فرونشست زمین در فاصله ۱۰ متری نقش رستم توسعه‌گرایی، لوازمی دارد آگورافوبیا؛ اگر از اماکن شلوغ و سربسته می‌ترسید،‌ بخوانید خانم سخن‌گوی دولت، در جایگاه صدای بی‌صدایان پشت پرده ناکامیِ ورزش همگانی در ایران آمریکا با بمب افکن های بی ۲ یمن را بمباران کرد/ انصارالله: آمریکا بهای تجاوز خود را می‌پردازد ملین های طبیعی؛ از لوبیا و عدس تا کفیر و کنگر فرنگی