۲۶ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۶۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۴ - ۲۶-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۶۱۱۷
انتشار: ۱۸:۳۴ - ۲۶-۰۷-۱۴۰۳

اینزاگی بار دیگر به یونایتد گفت نه؛ جستجوی شیاطین سرخ برای جانشین تن‌هاخ ادامه دارد

اینزاگی بار دیگر به یونایتد گفت نه؛ جستجوی شیاطین سرخ برای جانشین تن‌هاخ ادامه دارد
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، بار دیگر پیشنهاد مربیگری منچستریونایتد را رد کرد.

 سرمربی ایتالیایی اینتر بار دیگر به پیشنهاد منچستریونایتد پاسخ منفی داد.

به گزارش تسنیم، آینده حرفه‌ای اریک تن‌هاخ در منچستریونایتد در حالی در هاله‌ای از ابهام است که گفته می‌شود مدیران این باشگاه در پشت پرده در حال بررسی‌های لازم برای انتخاب جانشین این مربی هلندی در صورت قطع همکاری با او هستند. گفته می‌شود دو بازی پیش روی شیاطین سرح با برنتفورد در لیگ برتر انگلیس و فنرباغچه در لیگ اروپا آخرین ضرب‌الاجل مدیران این باشگاه به تن‌هاخ است تا جایگاهش را در این تیم حفظ کند و در صورت نتیجه نگرفتن از سمت سرمربیگری این تیم اخراج خواهد شد.

شبکه تلویزیونی «اسپورت ایتالیا» در این خصوص گزارش داد، باشگاه منچستریونایتد در چند روز اخیر و در جریان پنجره بازی‌های ملی اخیر به سیمونه اینزاگی پیشنهاد حضور روی نیمکت مربیگری شیاطین سرخ را داده‌اند، اما مربی ایتالیایی اینتر این پیشنهاد را رد کرده است. اینزاگی تابستان اخیر هم مورد توجه باشگاه منچستریونایتد قرار داشت، اما همان موقع هم پاسخ منفی داد، چون می‌خواست روی اینتر تمرکز داشته باشد.

شبکه تلویزیونی «آ اسپور» ترکیه هم مدعی شد که وینچنزو مونتلا یکی از گزینه‌های اصلی برای جانشینی اریک تن‌هاخ در منچستریونایتد است و در این راستا مدیران این باشگاه با این مربی ایتالیایی ملاقاتی هم داشته‌اند. سرمربی پیشین تیم‌های میلان و فیورنتینا در حال حاضر هدایت تیم ملی فوتبال ترکیه را برعهده دارد.  گفته می‌شود منچستریونایند مذاکراتی هم با زین‌الدین زیدان داشته است.

منچستریونایتد که در آخرین بازی‌اش در خانه استون‌ویلا به تساوی بدون گل رضایت داد و در حال حاضر با 8 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد، از ساعت 17:30 روز شنبه (به وقت تهران) در هفته هشتم این رقابت‌ها در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف برنتفورد می‌رود.

ارسال به دوستان
یحیی سنوار کیست؟ «طرح بزرگ خدا: جنگ کافران با مؤمنان»؛ آیت‌الله میرباقری حواشی استقلال ادامه دارد؛ حسینی از دور به تیمش روحیه داد (+عکس) کمیته انضباطی استقلال درباره حسینی تصمیم‌گیری می‌کند ۵ کشته و ۲۴ زخمی؛ جدیدترین تلفات ارتش اسرائیل در جبهه لبنان حماس صدور بیانیه درباره وضعیت السنوار را تکذیب کرد نیمار آماده رویارویی با استقلال؛ ستاره برزیلی به بازی‌های آسیایی بازمی‌گردد شوک قیمتی در ال‌کلاسیکو؛ بلیت VIP به 55 میلیون تومان رسید ترامپ: روز یورش و حمله به ساختمان کنگره «روز عشق» بود رازگشایی از شب حادثه؛ مدل سوئدی از جزئیات میهمانی خصوصی امباپه پرده برداشت توخل؛ گواردیولای آلمانی بر تخت پادشاهی فوتبال انگلیس آمریکا ۱۸ فرد، شرکت و کشتی را به دلیل ارتباط با انصارالله یمن تحریم کرد  قلعه‌نویی از منتقدان منصف تشکر کرد؛ پایان حواشی پس از پیروزی مقابل قطر پیکر شهید زنجانی پس از ۴۳ سال شناسایی شد خبر خوش برای بانوان اراکی؛ بازگشت به ورزشگاه و حمایت از آلومینیوم