۰۵ دی ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۵ دی ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۶۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۶ - ۲۶-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۶۱۵۷
انتشار: ۲۱:۲۶ - ۲۶-۰۷-۱۴۰۳

ژاپن ایرلاینز با هویتی نو به استقبال آینده می‌رود (+عکس)

ژاپن ایرلاینز با هویتی نو به استقبال آینده می‌رود (+عکس)
شرکت هواپیمایی ژاپن با همکاری Jellyfish، هویت بصری خود را متحول کرد. این تغییر، با الهام از فرهنگ غنی ژاپن و نیازهای مشتریان امروزی، نشان از تعهد این شرکت به ارائه تجربیات سفر بی‌نظیر دارد.

 شرکت هواپیمایی ژاپن، با همکاری شرکت دیجیتال مارکتینگ Jellyfish، دست به یک تحول بزرگ زد و هویت بصری خود را به‌طور کامل بازطراحی کرد. این تغییر چهره، نشانه‌ای از تلاش این شرکت برای نوآوری و ایجاد یک برند مدرن و جذاب است. 

به گزارش کن نیوز؛ این شرکت هواپیمایی ژاپنی، یک سیستم گرافیکی جدیدی طراحی کرده است که قدرت و انعطاف‌پذیری هویت بصری برند را برای مخاطبان خارج از ژاپن گسترش می‌دهد.

شرکت دیجیتال مارکتینگ Jellyfish، با در نظر گرفتن ارزش‌های سنتی و فرهنگ غنی ژاپن ایرلاینز، یک هویت بصری جدید برای این شرکت خلق کرده است. این لوگوی جدید، تعهد شرکت به ارائه تجربیات سفر بی‌نظیر و حفظ استانداردهای بالای ژاپنی را به نمایش می‌گذارد.

Jellyfish همچنین یک سیستم طراحی کاملاً جدید برای شرکت هواپیمایی ایجاد کرد که شامل عناصر گرافیکی مختلف است که دارایی‌های برند را متمایز و به یاد ماندنی می‌سازد، از جمله  الهام گرفتن از پرچم ژاپن و لوگوی نمادین شرکت ژاپن ایرلاینز، الگوها یک نشانه به یاد ماندنی برای برند ارائه می‌دهند و با ایجاد یک سری نقاط که می‌توان گفت استانداردهای جدیدی را خلق کرده‌اند.

ژاپن ایرلاینز با هویتی نو به استقبال آینده می‌رود (+عکس)

در نهایت، معرفی نمادشناسی و تصویرگری جدید که مکمل و همسو با فرهنگ ژاپنی است، الهام گرفته از منحنی‌های جرثقیل و همچنین تنوع ضربه‌های ضخیم و نازک موجود در خوشنویسی قلمو می‌باشد.

میناکو کنت، مدیر بازاریابی بین‌المللی در شرکت هواپیمایی ژاپن، می‌گوید: "سنت و فرهنگ، ریشه‌های عمیق ارزش‌های ما را تشکیل می‌دهند. در عین حال، ما به اهمیت حفظ ظاهر و حس نوآورانه‌ای که با نیازهای مشتریان امروزی همسو باشد، پی برده‌ایم. به همین منظور، با شرکت Jellyfish همکاری کردیم که با رویکردی یکپارچه و چابک، نیازهای پیچیده برندها در عصر دیجیتال را برطرف می‌کند. این همکاری به ما امکان داد تا هویت بصری خود را به‌طور کامل بازطراحی کرده و تجربه مشتریانمان را در همه کانال‌های ارتباطی و در سطح جهانی به سطحی جدید ارتقا دهیم.."

ارسال به دوستان
دانش آموزان «شب امتحان»‌ ۲.۵ میلیون دقیقه فیلم تماشا کردند! شعار یاعلی یاعلی معترضین علوی سوریه در مقابل فرمانداری طرطوس (فیلم) رییس مرکز ملی فضای مجازی: رفع فیلتر سایر پلتفرم‌ها منوط به رعایت چارجوب‌هاست معاون اجرایی رئیس‌جمهور: سفر استانی بعدی رئیس‌جمهور به خوزستان خواهد بود (فیلم) حملات موشکی و پهپادی یمن به منطقه صنعتی عسقلان در اسرائیل (فیلم) جعبه سیاه هواپیمای آذربایجانی پیدا شد نخست وزیر بشار اسد : سوریه به ایران، 30 میلیارد دلار بدهی دارد / حقوق نخست وزیر 140 دلار و وزیر 70 دلار بود / ایران سالانه یک میلیارد دلار به سوریه می داد تصاویری از لحظه هتک مقدسات علویان سوریه که منجر به خشم سوری‌ها و تظاهرات گسترده شده است (فیلم) حمله تروریستی، علت غرق شدن کشتی باری روسیه در دریای مدیترانه اعلام شد هشدار ایلان ماسک: زنگ خطر درباره آینده اقتصادی آمریکا به صدا درآمده طراحی ویژه و دیدنی هواپیمای قطر به مناسبت سال نو میلادی (فیلم) شوک به رختکن منچستریونایتد؛ سرآشپز محبوب جدا شد طلای آسیا بر گردن پسران وزنه‌بردار ایران؛ دختـران هم خوش درخشیدند پزشکیان: قول می‌دهم سهم شما را بر اساس عدالت بدهیم اعتراضات مردمی در شهر‌های مختلف سوریه در اعتراض به دولت الجولانی (فیلم)