۲۷ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۶۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۲۷-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۶۲۰۲
انتشار: ۱۰:۲۲ - ۲۷-۰۷-۱۴۰۳

آخرین لحظات زندگی یحیی سنوار از دید پهپاد اسرائیلی: تا آخرین گلوله جنگیده بود (فیلم)

آخرین لحظات زندگی یحیی سنوار از دید پهپاد اسرائیلی: تا آخرین گلوله جنگیده بود (فیلم)
پهپاد که نزدیک می شود سنوار چوبی را به سمت آن می اندازد گو این که سنوار تا آخرین گلوله جنگیده بود. سپس تک تیراندازی به او شلیک می کند و بعد از آن گلوله تانک به ساختمان می خورد و فرمانده حماس به شهادت می رسد.

یحیی سنوار تا آخرین دقایق عمرش جنگید. این فیلم که از زاویه دید پهپاد صهیونیست هاست، لحظات آخر عمر او را نشان می دهد. قبل از ورود پهپاد به ساختمانی که سنوار در آن است، او و همرزمش با صهیونیست ها درگیر می شوند و دست چپ اش به شدت زخمی می شود. پهپاد که نزدیک می شود سنوار چوبی را به سمت آن می اندازد گو این که سنوار تا آخرین گلوله جنگیده بود. سپس تک تیراندازی به او شلیک می کند و بعد از آن گلوله تانک به ساختمان می خورد و فرمانده حماس به شهادت می رسد.

پیش از این رسانه های غربی شایع کرده بودند که سنوار در تونل ها و در سپر انسانی از گروگان ها زندگی می کند ولی آنچه امروز منتشر شد، خلاف این ادعاها را ثابت کرد: او با لباس رزم و در جنگ با صهیونیست ها زخمی و سپس شهید شد.

پیشتر درباره فرزندان هنیه نیز شایعه کرده بودند که خارج غزه در رفاه و آسایش زندگی می کنند ولی آنان نیز در غزه شهید شدند.

 

منبع:عصرخبر

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
ارسال به دوستان
سیاستمدار اسرائیلی: ما مکه و مدینه و کوه سینا را می‌گیریم و آن مکان‌ها را پاک می کنیم (فیلم) پرتاب کمک‌های بشردوستانه با هواپیما بر فراز غزه (فیلم) جوشانده باید اول به دمای ۱۰۰ درجه برسد (فیلم) عراقچی در ترکیه: درک مشترکی در منطقه درباره خطر گسترش جنگ وجود دارد (فیلم) طرز تهیه بستنی غول پیکر با هندوانه، پرتقال و شیر کاکائو (فیلم) لحظه واژگون شدن اتوبوس مسافربری در ترکیه (فیلم) منتخبی از پاس‌های طلایی لیگ برتر انگلیس (فیلم) ویرانی گسترده در خیابان الجلاء در شهر غزه (فیلم) انفجار ویرانگر در نیوکاسل (فیلم) نمایش توله پانداها برای اولین بار در برلین (فیلم) فیلم تاریخی از حسنین هیکل که درباره جزایر سه گانه سخن می گوید ابتکار یک آمریکایی برای تبلیغ دونالد ترامپ در خیابان‌های فلوریدا (فیلم) آخرین لحظات زندگی یحیی سنوار از دید پهپاد اسرائیلی: تا آخرین گلوله جنگیده بود (فیلم) دویدن ربات با سرعت ۱۲ کیلومتر بر ساعت در صحرا (فیلم) تصویری شگفت‌انگیز از لحظه آب خوردن مار زنگی (فیلم)