۲۷ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۶۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۲۷-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۶۲۸۶
انتشار: ۱۸:۳۰ - ۲۷-۰۷-۱۴۰۳

سرلشکر باقری: دشمن صهیونیستی بداند به پایان عمر نکبت‌بار خود نزدیک شده

سرلشکر باقری: دشمن صهیونیستی بداند به پایان عمر نکبت‌بار خود نزدیک شده
پس آنان كه زندگى دنيا را داده‌اند و آخرت را خريده‌اند بايد كه در راه خدا بجنگند. و هر كه در راه خدا بجنگد، چه كشته شود چه پيروز گردد، پاداشی بزرگ به او خواهيم داد.
سرلشکر باقری در پیامی شهادت «یحیی ابراهیم حسن السنوار» رئیس‌دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ متن پیام رئیس ستادکل نیروهای مسلح بدین شرح است:
 
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
 
 فَلْيُقَاتِلْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ الَّذِينَ يَشْرُونَ الْحَيَاةَ الدُّنْيَا بِالْآخِرَةِ ۚ وَمَنْ يُقَاتِلْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَيُقْتَلْ أَوْ يَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِيهِ أَجْرًا عَظِيمًا۞ 
 
پس آنان كه زندگى دنيا را داده‌اند و آخرت را خريده‌اند بايد كه در راه خدا بجنگند. و هر كه در راه خدا بجنگد، چه كشته شود چه پيروز گردد، پاداشی بزرگ به او خواهيم داد.
 
شهادت پرافتخار مجاهد نستوه و مبارز خستگی ناپذیر "یحیی ابراهیم حسن سنوار" رئیس سرافراز دفتر جنبش مقاومت اسلامی "حماس " را به فرمانده معظّم کل قوا، امت اسلامی و به ویژه ملت شریف و مقاوم فلسطین و رزمندگان جبهه عظیم مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
 
شهادت ابو ابراهیم؛ این فرمانده رشید در لباس رزم و در خط مقدم جهاد با نظامیان جلاد رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی، تبلیغات سیاه و دروغین مقامات دولت جعلی و رسانه‌های صهیونیستی و غربی مبنی بر مخفی شدن رهبر مقاومت حماس در اعماق تونل‌های "غزه" را باطل ساخت و شهادتش در میدان جنگ و درگیری نشان داد تربیت شدگان مکتب اسلام و  شهادت بر اساس آرمان‌ها و ارزش‌های والا پای به عرصه مبارزه با ظلم و ستم گذارده‌اند و از جانبازی و شهادت در این راه مقدس هراسی ندارند.
 
شهید سنوار که ۲۵ سال از عمر شریف و پربرکت خود را تحت شکنجه و آزار در زندان‌های صهیونی سپری کرد به آرزوی خود یعنی شهادت که  بهترین هدیه دشمن برای خود می‌دانست  رسید و کوردلان صهیونیست بدانند مشعل فروزان مقاومت با شهادت آن عزیز خاموش نخواهد شد و خون پاک او در رگ‌های رزمندگان حماس خواهد جوشید و جریان مقاومت فلسطینی را بارورتر ، شعله‌ورتر، قدرتمندتر و مصمم‌تر از گذشته خواهد ساخت. 
 
رزمندگان قهرمان فلسطینی با عزمی راسخ‌تر همچنان شمشیر تیز و برّان ضد اشغالگران پلید بوده و مصمّم به آزادی قدس شریف و پاکسازی جغرافیای اسلام از غده سرطانی اسرائیل و وجود پلید اشغالگران و غاصبان سرزمین مقدس خواهند بود.
 
دشمن صهیونیستی بداند به پایان عمر نکبت‌بار خود نزدیک شده است و این سرنوشت محتوم برای آنان رقم خواهد خورد.
 
نصرت و پیروزی وعده‌ی خداوند به رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی و فلسطین عزیز است که آینده ای عاری از جنگ و جنایت ‌و سرشار از صلح و منطقه ای عاری از رژیم جنایتکار صهیونیستی را نوید می دهد. انشاءالله
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح
 
سرلشکر پاسدار محمد باقری
ارسال به دوستان