۲۸ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۲۸-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۶۴۴۵
انتشار: ۱۴:۲۰ - ۲۸-۰۷-۱۴۰۳

زندگی 10 میلیون کوبایی در تاریکی (فیلم)

زندگی 10 میلیون کوبایی در تاریکی (فیلم)
10 میلیون کوبایی به خاطر خرابی یک نیروگاه در تاریکی فرو رفتند. دولت کوبا آمریکا را به خاطر تحریم های گسترده مقصر می داند. تقریبا تمامی کسب و کارها روز جمعه در هاوانا متوقف شدند و گردشگران با ناامیدی کامل به درهای بسته خوردند.

خرابی و از کار افتادگی یک نیروگاه بزرگ و اساسی در کوبا تقریبا تمامی جمعیت 10 میلیون نفری تین کشور را در تاریکی فرو برد و تنها بخش هایی پراکنده ای در هاوانا مانند بیمارستان های بزرگ شهر روشن بودند.

به گزارش عصرایران به نقل از ان بی سی نیوز، دولت کوبا روز جمعه مدارس و صنایع غیر ضروری را تعطیل کرد و اکثر کارکنان دولت را برای روشن کردن مناطق بیشتری از شهر به خانه فرستاد.

مراکز فعالیت های تفریحی و فرهنگی مانند باشگاه ها و کلوپ ها نیز تعطیل شدند.

خاموشی سر فصل جدیدی از مشکلات در این کشور جزیره ای محسوب می شود که شهروندان آن به خاطر کمبود دارو، سوخت، آب و غذا با چالش مواجه اند.

تقریبا تمامی کسب و کارها روز جمعه در هاوانا متوقف شدند و بسیاری از ساکنان برای فرار از گرما در آستانه در خانه ها خود را سرگرم کردند و گردشگران با ناامیدی کامل به درهای بسته خوردند. هاوانا در شب در تاریکی کامل فرو رفت.
دولت کوبا مدت ها است که تحریم های دوران جنگ سرد و تحریم های اعمال شده در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ را مقصر اصلی مشکلات دستیابی به سوخت و قطعات یدکی برای بهره برداری از نیروگاه های خود می داند و این تحریم ها را سرزنش می‌کند.

جزئیات بیشتر از بی برقی عجیب کوبا را در تصاویر گزارش ببینید.

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
ارسال به دوستان