۲۸ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۶۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۳ - ۲۸-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۶۴۸۵
انتشار: ۱۵:۰۳ - ۲۸-۰۷-۱۴۰۳

بازگشت کاپیتان ؛ خبر خوش برای سرخپوشان

بازگشت کاپیتان ؛ خبر خوش برای سرخپوشان
امید عالیشاه بعد از دو مصدومیت در هفته‌های ابتدایی فصل، آماده بازگشت به ترکیب پرسپولیس شده است.

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه به علت مصدومیت در این فصل تنها در سه بازی الاهلی، آلومینیوم و استقلال در دسترس کادرفنی پرسپولیس بوده و پنج بازی را از دست داده است‌.

او در تمرینات پیش فصل با تکل یک بازیکن جوان با شکستگی انگشتان پا مواجه شد و سه بازی ابتدایی فصل را از دست داد و در هر حالی که به ترکیب برگشته بود، در بازی پرفشار برابر استقلال در نیمه دوم مصدوم شد و چند هفته دور از میادین بود.

بازگشت کاپیتان ؛ خبر خوش برای سرخپوشان

امید عالیشاه که به عنوان کاپیتان اول پرسپولیس انگیزه بسیار زیاد خود را همواره در زمین نشان داده تلاش می‌کند در بازی حساس برابر السد به ترکیب اصلی بازگردد و بار دیگر برای تیمش اثرگذار باشد. در این فصل فقط بدشانسی و مصدومیت رقیب عالیشاه بوده و بعید نیست او در صورت آمادگی با توجه به خط خوردن سعید صادقی و مصدومیت اوستون اورونوف به ترکیب اصلی هم برسد.عالیشاه فصل پیش در لیگ قهرمانان یکی از بهترین بازی‌های خود را در قطر مقابل الدحیل نشان داد و با گل سه امتیازی و زیبایش، در برد ارزشمند تیمش موثر بود و حالا می‌تواند این بار در دوحه مقابل السد پرستاره بدرخشد.

ارسال به دوستان
پیتسو موسیمانه؛ مردی با سیستم 2-4-4 خطی / سرمربی‌ای که استقلال را متحول خواهد کرد؟ ورمزیار: استقلال چوب نقل و انتقالات را خورد ثبت بیش از ۷۳ هزار مار و عقرب‌ گزیدگی در کشور کارشناس حقوقی: بیرانوند به دلیل عدم ارائه مدرک محکوم شد یحیی السنوار ؛ زنده یا مرده ، مسئله این نیست  استقلال در آستانه بازی با النصر؛ حسینی به تمرینات استقلال برمی‌گردد؟ آقای پزشکیان! تو بگو چه خبر است؟ کتک کاری در دربی! وکلای نیلوفر حامدی: نیلوفر باید ظرف ۵ روز خود را جهت اجرای حکم ۵ سال حبس، به زندان اوین معرفی نماید تیم رویایی موسیمانه؛ همسرش هم در کادر فنی استقلال؟ رئال مادرید با اتوبوس جدید به مصاف سلتاویگو می‌رود (+عکس) یونیسف: یک میلیون کودک در نوار غزه در «جهنم روی زمین» زندگی می‌کنند خودروی افسانه‌ای شوماخر به حراج گذاشته شد؛ قیمتی نجومی برای یک قطعه تاریخ این علائم در پاهایتان یعنی کمبود ویتامین B12 بارسلونا در تولید ستاره از رئال پیشی گرفت؛ لاماسیا جواب داد