۲۸ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۶۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۴ - ۲۸-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۶۴۹۱
انتشار: ۱۵:۱۴ - ۲۸-۰۷-۱۴۰۳

نوری: پیراهن استقلال به تن برخی بازیکنان گشاد است

نوری: پیراهن استقلال به تن برخی بازیکنان گشاد است
محمد نوری، پیشکسوت استقلال، از عملکرد ضعیف آبی‌پوشان در مقابل ذوب‌آهن به شدت انتقاد کرد و گفت: "بازیکنی که 30 میلیارد دستمزد می‌گیرد، چرا باید این‌طور بازی کند؟ پیراهن استقلال به تن برخی از این بازیکنان گشاد است."

پیشکسوت استقلال گفت: بازیکنی که 30 میلیاردتومان دستمزد می گیرد چرا باید به این شکل بازی کند؟! پیراهن استقلال به تن برخی از این بازیکنان گشاد است.

محمد نوری در گفت و گو با فارس درمورد شکست 3 برصفر استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: مسابقه از نظر فنی هیچ چیز نداشت که بخواهم در موردش صحبت کنم! بازیکنان استقلال یک آبروریزی به تمام معنا دراین بازی انجام داد. هواداران زیادی از این باخت ناراحتند و گریه می کنند. 

وی افزود: دفاع استقلال در این بازی مثل تونل یا حتی بدتر مثل پنیر سوئیسی بود! بازیکنی که 30 میلیاردتومان دستمزد می گیرد چرا باید به این شکل بازی کند؟! پیراهن استقلال به تن برخی از این بازیکنان گشاد است. پیراهن استقلال ارزش و حرمت دارد.این مسابقه یکی از ضعیف ترین بازی های چندین سال اخیر استقلال بود! بختیاری زاده با این تیم چه کرده است؟! مجید علیاری بازیکن ذوب آهن تبدیل به مسی شده بود! هر وقت اراده کرد از خط دفاع استقلال رد شد. مدافعان استقلال مثل راحت الحقوم دریبل می خوردند. بازیکنی که 20 یا 30 میلیارد تومان دستمزد می گیرد چرا باید اینگونه بازی کند؟!

پیشکسوت استقلال با اشاره به برخی اختلافات داخلی در استقلال گفت: دشمن استقلال در داخل استقلال است! در جشن استقلال چند پیشکسوت مصاحبه می کنند و می گویند استقلال باهمین مربی کارش را ادامه بدهد. بفرمایید این هم نتیجه این مربی ! آبروریزی از این بدتر که مقابل هواداران خودمان 3 گل از تیمی بخوریم که مدت ها بود نتوانسته استقلال را حتی شکست بدهد.

وی افزود: هواداران در مرز سکته هستند. در بازی با ذوب آهن از خط دفاع تا خط حمله و هافبک ها همگی بد بودند.

نوری در خصوص دیدار سه شنبه شب با النصر عربستان در لیگ نخبگان گفت: مقابل ذوب آهنی که 4 گل از الومینیوم هفته پیش خورده بود 3 گل خوردیم! حالا مقابل النصر و هم تیمی های کریس رونالدو چطور می خواهیم بازی کنیم؟! عملکرد خط دفاعی دیشب افتضاح بود و من با این سن و سالم اگر در میدان بازی می کردم بهتر از مدافعان وسط استقلال کار می کردم! امیدوارم هرچه زودتر مربی خارجی کارش را آغاز کند. چون هواداران وقتی ببینند  مربی خارجی آمده و در حال رفع نواقص است صبر می کنند.  امیدوارم این مربی آفریقایی نتایج خوبی در استقلال بگیرد و تیم از این شرایط خارج شود.

ارسال به دوستان