۲۹ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۶۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۲۹-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۶۷۱۶
انتشار: ۱۱:۳۹ - ۲۹-۰۷-۱۴۰۳

واکنش پسر کروبی به ادعای بادامچیان: «حصر همچنان ادامه دارد»

واکنش پسر کروبی به ادعای بادامچیان: «حصر همچنان ادامه دارد»
حسین کروبی: حصر پس از مصاحبه پدرم، بهتر که نشد هیچ؛ شاهد بدتر شدن وضعیت آن نیز بودیم. 
حسین کروبی، پسر مهدی کروبی ادعای دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در‌ مورد پایان حصر خانگی پدرش را «خلاف واقع» دانست.
 
به گزارش خبرآنلاین؛ حسین کروبی، فرزند مهدی کروبی، ضمن تکذیب اظهارات دبیرکل حزب موتلفه، تاکید داشت: من به جد این اظهارات خلاف واقع را تکذیب می‌کنم. هیچ اتمام حصری صورت نگرفته و حصر، هم درباره مهندس موسوی و هم درباره آقای کروبی همچنان ادامه دارد. 
 
وی افزود: اتفاقا پس از آنکه آقای کروبی عنوان کرد؛ من تا مادامی که مهندس موسوی رفع حصر نشود، خواستار رفع حصر نبوده و آن را نمی‌پذیرم، مسئولین مربوطه شرایط حصر را سخت‌تر کردند. حتی برخی اشخاص که چند باری توانسته بودند؛ نزد پدرم بیایند برای ملاقات با مخالفت روبرو شده‌اند. به عبارت دیگر، حصر پس از مصاحبه پدرم، بهتر که نشد هیچ؛ شاهد بدتر شدن وضعیت آن نیز بودیم. 
 
بادامچیان
 
اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب مؤتلفه در گفت و گو با خبرآنلاین ادعا کرده بود که میرحسین موسوی و مهدی کروبی «مدتهاست در حصر نیستند».
بادامچیان گفته بود: «این‌ها را می‌روند می‌بینند، همه کار می‌کنند.»
 
دبیرکل حزب مؤتلفه همچنین یکی از دلایل حصر را «محافظت» از میرحسین موسوی و مهدی کروبی دانسته و گفت: «احتمال دارد دیگران این‌ها را به قتل برسانند و به پای جمهوری اسلامی بگذارند.»
 
بادامچیان در ادامه چنین اظهارنظری اشاره کرده است که در آن زمان، عده‌ای «شعار می‌دادند که [کروبی و موسوی] باید اعدام گردند» و افزوده است: «من به دوستان گفتم که نظام اعدام‌کننده این‌ها نیست.»
ارسال به دوستان