۲۹ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۶۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۲۹-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۶۷۵۲
انتشار: ۱۳:۳۱ - ۲۹-۰۷-۱۴۰۳

فاطمه گودرزی بازیگر بستری است؟ ماجرای عکس پرحاشیه چه بود؟ (عکس)

فاطمه گودرزی بازیگر بستری است؟ ماجرای عکس پرحاشیه چه بود؟ (عکس)
فاطمه گودرزی بازیگر درباره‌ انتشار تصویری از وی در بیمارستان در فضای مجازی، توضیح داد: این تصویر مربوط به چند سال پیش است که من سر سریال دیگری در خرم‌آباد بودم.

فاطمه گودرزی این روزها در حال بازی در یک سریال جدید برای تلویزیون است و تاکید کرد که حالش خوب است.

فاطمه گودرزی ـ بازیگر باسابقه کشورمان ـ در گفت‌وگویی با ایسنا درباره‌ انتشار تصویری از وی در بیمارستان در فضای مجازی، توضیح داد: این تصویر مربوط به چند سال پیش است که من سر سریال دیگری در خرم‌آباد بودم.

او تاکید کرد: حالم خوب است و این روزها هم سر کارِ هستم.

بازیگر سریال «ترانه مادری» و «لحظه گرگ و میش» درباره‌ انتشار این عکس بیان کرد: نمی‌دانم چه دلیلی دارد، فکر می‌کنم برای این است که صفحاتشان دیده شود و اصلا کار خوبی هم نیست.

این بازیگر این روزها در حال بازی در سریالی به کارگردانی احمد مرادپور برای تلویزیون است.

«کاتب اعظم»، «محرمانه»، «سایه‌باز»، «ممنوعه» و «شب‌های مافیا» از جمله کارهای اخیر فاطمه گودرزی در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی بوده است.

ماجرای عکس پُرحاشیه فاطمه گودرزی بازیگر چه بود؟ (عکس)

ارسال به دوستان
قطار اصفهان - مشهد رفع نقص شد/همه مسافران سالم هستند نهایی‌ شدن مراحل انتقال ۳۶ زندانی ایرانی در کویت به کشور شهردار سئول: باید برای بازدارندگی علیه همسایه شمالی خود به سلاح هسته‌ای دست پیدا کنیم سید حسن خمینی: همنوایی روسیه و چین با ادعای کشورهای حاشیه خلیج فارس غیرقابل قبول‌ است ارجاع استنکاف دولت از اجرای قانون مشاغل حساس به صحن مجلس هنر قلمزنی اصفهان به ثبت جهانی رسید درخواست ترامپ از طرفدارانش: شوهران خیکی‌تان را از روی کاناپه بلند کنید و ببرید رای بدهند جدیدترین مصوبات اکران سینماها در شورای صنفی نمایش آغاز به‌کار نخستین جشنواره «دیدار» برای آثار نمایش خانگی مجوز فعالیت العربیه عربستان در الجزایر لغو شد یک استقلالی به محرومیت تعلیقی محکوم شد افتتاح ۱۱۴۴ مین سایت 5G ایرانسل در بوموسی و تکمیل پوشش فیبرنوری صدرا دو سوم مساحت کشور با کاهش دما مواجه می‌شود  فرمانده تیپ ۴۰۱ ارتش رژیم صهیونیستی کشته شد اساتید روزنامه‌نگاری خطاب به رئیس قوه قضائیه: حکم الهه محمدی و نیلوفر حامدی را متوقف کنید