۰۱ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۷۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۸ - ۳۰-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۷۰۸۳
انتشار: ۱۵:۳۸ - ۳۰-۰۷-۱۴۰۳

افزایش ۵۰ درصدی قراردادها در لیگ برتر کشتی؛ کامران قاسم‌پور گران‌قیمت‌ترین کشتی‌گیر

افزایش ۵۰ درصدی قراردادها در لیگ برتر کشتی؛ کامران قاسم‌پور گران‌قیمت‌ترین کشتی‌گیر
حمید یاری، رئیس سازمان لیگ کشتی، از افزایش چشمگیر قراردادها در لیگ برتر خبر داد. به گفته وی، کامران قاسم‌پور با قراردادی نجومی به ستارگان ساری پیوسته است.

 رئیس سازمان لیگ کشتی اعلام کرد که میزان قرارداد این دوره از رقابت‌های لیگ برتر در حدود ۵۰ درصد نسبت به دوره گذشته افزایش داشته است.

حمید یاری در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: لیگ برتر کشتی با حضور ۸ تیم آزاد و ۶ تیم فرنگی از اواخر شهریور آغاز شد و قرار است که مرحله برگشت آن پس از رقابت‌های جهانی آلبانی از ۱۵ آبان ماه با دیدار تیم‌های ستارگان و سایپا در شهر ساری از سر گرفته شود.

وی همچنین در خصوص شرایط حضور کشتی‌گیران خارجی افزود: با توجه به محدودیت تیم‌ها برای جذب المپین‌ها، شرایط جذب کشتی‌گیران خارجی امسال بهتر از سال قبل بود. در صورتی که تیم‌ها نتوانند از ملی‌پوش المپیکی بهره ببرند این امکان وجود دارد که سه کشتی‌گیر خارجی در ترکیب تیم داشته باشند. در حال حاضر تیم‌های پانلا، صنایع غذایی معینی‌پور و ستارگان ساری هر کدام با ۲ کشتی‌گیر روسی قرارداد بسته‌اند.

یاری با بیان اینکه از سه آزادکار المپیکی تنها یک کشتی‌گیر در لیگ قرارداد خود را ثبت کرده است خاطرنشان کرد: حسن یزدانی و امیرعلی آذرپیرا به علت آسیب دیدگی نمی‌توانند در لیگ حضور داشته باشند. رحمان عموزاد خلیلی به دلایل شخصی انصراف شفاهی خود را اعلام کرد. یونس امامی تنها المپین کشورمان است که قرارداد خود را به صورت رسمی با بانک شهر نهایی کرد. امیرحسین زارع مذاکراتی با تیم سایپا داشته که در آینده نزدیک قطعی خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ کشتی در خصوص اینکه بیشترین دستمزد را در میان آزادکاران به کدام ملی‌پوش اختصاص دارد خاطر نشان کرد: کامران قاسم‌پور با ثبت قرار داد با ستارگان ساری بیشترین دستمزد را در این فصل به نام خود ثبت کرده است. البته با توجه به حساسیت رقابت‌های لیگ امسال شاهد رشد ۵۰ درصدی در سقف قراردادها به نسبت سال گذشته هستیم.

وی همچنین از درخواست چند آزادکار برای جابجایی در لیگ کشتی گفت: با توجه به اینکه چند آزادکار در مرحله مقدماتی برای تیم‌های خود به میدان نرفته‌اند درخواست جابجایی در مرحله نیمه نهایی داشتند که این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

رئیس سازمان لیگ در خصوص جام باشگاه‌های جهان نیز، گفت: این موضوع بستگی به حامی مالی مسابقات دارد. با توجه به در پیش بودن ماه رمضان دراسفندماه، این امکان وجود دارد که جام باشگاه‌های جهان در بهمن ماه برگزار شود اما هنوز به جمع‌بندی نهایی برای برگزاری آن نرسیده‌ایم.

برچسب ها: کشتی ، لیگ کشتی
ارسال به دوستان
چراغ‌ زنون یا LED؛ روشنایی و طول عمر کدام بیشتر است؟ چطور کمبود خواب را جبران کنیم ؟ نگاهی به مشخصات قدرتمندترین کامیون نظامی جهان؛ HX۳ (+عکس) طرح جدید اسرائیل برای آتش‌بس در غزه ترامپ: من نیازی به تست هوش ندارم و تا ۸۰ سالگی فاصله دارم ایرلند تحریم‌ های اقتصادی مستقلی علیه اسرائیل اعمال می‌کند حمله اسرائیل به یک ساختمان مسکونی نزدیک بیمارستان رفیق حریری فرمانده نیروی دریای ارتش: عربستان تقاضای رزمایش مشترک دریایی با ایران را داشته آمار عجیب سرمربی پرسپولیس؛ همچنان در حسرت برد آسیایی دیدار وزیران امور خارجه ایران و بحرین علت بوی نامطبوع در گرگان چه بود؟ اعترافات جدید زنی که به خاطر مرگ گربه‌اش دست به انتقام‌گیری زد حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه «گلیلوت» تل‌آویو ادعای اسرائیل درباره بازداشت ۷ نفر به اتهام جاسوسی برای ایران واکنش سفیر ایران به اظهارات بایدن در مورد زمان حمله اسرائیل به ایران: تحریک‌آمیز و عمیقاً نگران‌کننده است