۳۰ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۷۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۱ - ۳۰-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۷۱۱۴
انتشار: ۱۷:۱۱ - ۳۰-۰۷-۱۴۰۳

کشته شدن یکی دیگر از اسرای اسرائیل در غزه

کشته شدن یکی دیگر از اسرای اسرائیل در غزه
یک منبع رهبری در گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس به شبکه خبری الجزیره گفت یک اسیر صهیونیستی زن موجود در شمال غزه در شرایط مبهم در یکی از مناطق جنگی کشته شد.
با ادامه حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه، گردان‌های القسام اعلام کرد یکی دیگر از اسرای صهیونیستی در نوار غزه در شرایط مبهم در یکی از مناطق جنگی کشته شد.
 
به گزارش ایسنا، یک منبع رهبری در گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس به شبکه خبری الجزیره گفت یک اسیر صهیونیستی زن موجود در شمال غزه در شرایط مبهم در یکی از مناطق جنگی کشته شد.
 
وی افزود، تحقیقات در مورد شرایط حادثه در حال انجام است و به دلایل امنیتی القسام نمی‌خواهد نام این اسیر کشته شده را اعلام کند.
 
۱۵ اوت گردان‌های القسام در پیامی خطاب به کابینه رژیم صهیونیستی اعلام کرد: وحشیگری شما، جان اسرای شما را به خطر انداخته است.
برچسب ها: اسرائیل ، غزه
ارسال به دوستان
ادعای اسرائیل درباره بازداشت ۷ نفر به اتهام جاسوسی برای ایران واکنش سفیر ایران به اظهارات بایدن در مورد زمان حمله اسرائیل به ایران: تحریک‌آمیز و عمیقاً نگران‌کننده است روسیه: زمان سفر رئیس جمهور ایران به مسکو به زودی مشخص خواهد شد آغاز فرآیند صدور احکام متناسب‌ سازی بازنشستگان کشوری/حقوق مهر ماه واریز شد ترکیب رویایی لیگ برتر در یک دهه اخیر؛ سیتی با 5 نماینده درخشید گاریدو: پرسپولیس مقابل السد بدشانس بود؛ VAR به ضرر ما کار کرد مدیر بیمارستان کمال عدوان غزه: واحدهای خون در بیمارستان به طور کامل تمام شده/ مجروحان در خیابان‌ها افتاده‌اند و امکاناتی برای کمک رسانی به آنها نیست الهلال با 5 گل العین را در هم کوبید؛ هت‌تریک رحیمی بی اثر ماند انتقاد صریح محقق‌ داماد، اعوانی، دینانی و ...علیه میرباقری عضو مجلس خبرگان رهبری بدشانسی پرسپولیس در قطر؛ 22 شوت بی‌نتیجه مقابل السد پزشکان به دستیار هوش مصنوعی مجهز می‌شوند تجمع اعتراض آمیز جمعی از کادر آزمایشگاهی و پرتوکاران در شیراز کارشناس داوری فوتبال: داور ژاپنی بازی را عالی مدیریت کرد؛ گل السد صحیح بود وزیر کشور: اخراج اتباع غیر مجاز، اولویت اول است اصابت موشک بالستیک به تل آویو