۰۱ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۷۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۳ - ۳۰-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۷۱۲۵
انتشار: ۱۷:۵۳ - ۳۰-۰۷-۱۴۰۳

چرخش مداوم روی نیمکت خیبر؛ آیا این تیم به آرامش می‌رسد؟

چرخش مداوم روی نیمکت خیبر؛ آیا این تیم به آرامش می‌رسد؟
تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد که با امیدواری فراوان به لیگ برتر صعود کرده بود، درگیر یک بحران مدیریتی شده است.

در حالی که هشت هفته از لیگ بیست‌ و چهارم گذشته، باشگاه خیبر سومین مربی خود را انتخاب کرد که این مسأله در نوع خود عجیب است.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد فصل گذشته با کسب ۷۷ امتیاز به عنوان صدرنشین لیگ آزادگان موفق شد جواز صعود به لیگ برتر را کسب کند.

خیبر خرم‌آباد در لیگ آزادگان با سرمربیگری رضا مهاجری موفق شده بود و به همین دلیل مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند دوباره به مربی مشهدی خود اعتماد کنند. پس از گذشت ۵ هفته از لیگ بیست‌وچهارم مدیران باشگاه با مهاجری قطع همکاری کردند و دلیل این موضوع کسب نتایج ضعیف بود. در ادامه راه باشگاه، مارکو اورلیو داکونیا مربی ۵۹ ساله برزیلی و دستیار مهاجری را به عنوان جانشین او انتخاب کرد. داکونیا که ۱۸ سال سابقه مربیگری را در کارنامه خود دارد، در اغلب دوران، به عنوان دستیار فعالیت کرده است. او در این دوران بیشتر در کشورهای حاشیه خلیج فارس مشغول به کار بوده است. او در دو مقطع هم دستیار سیروس پورموسوی در استقلال خوزستان بوده است.

اورلیو در ۳ هفته‌ای که سکان تیم خیبر خرم‌آباد را بر عهده داشت فقط توانست یک امتیاز کسب کند که این موضوع هم دوباره به مذاق مدیران باشگاه خوش نیامد و آنها تصمیم گرفتند که یک سرمربی تراز اول به خرم‌آباد بیاورند. مدیران خیبر که با دو سرمربی نتوانستند خودشان را به بالای جدول برسانند، تصمیم گرفتند با سعید دقیقی سرمربی سابق شمس آذر قزوین وارد مذاکره شوند که امروز باشگاه به طور رسمی از این مربی رونمایی کرد.

دقیقی در لیگ بیست‌وسوم شمس آذر را به تیمی تبدیل کرده بود که همه از تقابل با آن هراس داشتند. در نیم فصل لیگ بیست‌ و سوم باشگاه شمس آذر قزوین تصمیم گرفت برای آمادگی بیشتر بازیکنان، یک اردوی خارجی برگزار کند که یک‌باره سعید دقیقی تیم را رها کرد، به رفسنجان رفت و چند روز هم هدایت نارجی‌پوشان را بر عهده گرفت. اما او دوباره مس را ترک کرد و به شمس آذر قزوین بازگشت. این موضوع نشان می‌دهد که مدیران باشگاه خیبر باید آماده هر سناریویی از دقیقی در خیبر خرم‌آباد باشند.

ارسال به دوستان