۰۱ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۷۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۳ - ۳۰-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۷۱۴۵
انتشار: ۱۸:۴۳ - ۳۰-۰۷-۱۴۰۳

رونمایی از زبلاین؛ پلتفرم مارکتینگ اتومیشین صباایده

رونمایی از زبلاین؛ پلتفرم مارکتینگ اتومیشین صباایده
فراز برزگر، معاون بازاریابی فیلیمو، در نهمین رویداد صبانه، از نقش کلیدی اتوماسیون مارکتینگ در موفقیت این پلتفرم ویدیویی پرده برداشت. او با اشاره به تجربه موفق فیلیمو در استفاده از پلتفرم زبلاین، به رشد ۲۶ درصدی در حفظ کاربران اشاره کرد و تأکید کرد که اتوماسیون به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا با هزینه کمتر و بهره‌وری بیشتر، به اهداف خود دست یابند.

نهمین صبانه با حضور فعالان مارکتینگ و دو ارائه برگزار شد. اولین سخنران فراز برزگر، معاون بازاریابی فیلیمو بود که به مرور تاریخ اینترنت، مدل‌های مارکتینگ و تجربه استفاده از پلتفرم زبلاین پرداخت. در بخش دوم صبانه نهم بهزاد لطفی مدیر ارشد اجرایی زبلاین به داستان تولد این پلتفرم و عملکرد آن و همچنین مزایای آن نسبت به پلتفرم‌های مشابه اشاره کرد.

فیلیمو و قدرت اتوماسیون در مارکتینگ: رشد 26 درصدی و مسیری رو به آینده

فراز برزگر، معاون بازاریابی فیلیمو، در نهمین رویداد صبحانه، تجربه شخصی و حرفه‌ای خود را برای تشریح اهمیت اتوماسیون در مارکتینگ مدرن به اشتراک گذاشت. او با مروری بر تحولات دنیای دیجیتال در ۲۵ سال گذشته، از کامپیوترهای دهه ۷۰ میلادی تا ظهور اینترنت، سیستم‌های مدیریت محتوا CMS، ERP و CRM، بر لزوم همگامی با تکنولوژی‌های جدید تأکید کرد.

رونمایی از زبلاین؛ پلتفرم مارکتینگ اتومیشین صباایده

 او با ذکر تجربیات شخصی خود در صنایع مختلف، از جمله بیمه، ساختمان، لوازم خانگی، FMCG، و به‌ویژه صنعت ساختمان و تنباکو، دشواری‌های جمع‌آوری و تحلیل اطلاعات در گذشته را تشریح کرد که چگونه در گذشته مدیران مجبور بودند جزئیات جلسات با مشتریان، از ویژگی‌های شخصیتی آن‌ها گرفته تا نوع پوشش‌شان، را روی کاغذ ثبت کنند و چگونه این داده‌ها به‌صورت دستی جمع‌آوری و تحلیل می‌شدند. او با مقایسه این روش‌های سنتی با روش‌های مدرن اتوماسیون، به این نکته اشاره کرد که چگونه اتوماسیون به شرکت‌ها کمک می‌کند تا از دویدن روی تردمیل دست بردارند و با استفاده از داده‌های دقیق و به‌موقع، به اهداف خود دست یابند.

برزگر با اشاره به تجربه استفاده از زبلاین، پلتفرم ارائه دهنده خدمات اتوماسیون مارکتینگ و تأکید بر اثرگذاری ۲۶ درصدی آن در حفظ کاربران، به نقش این ابزار در بهینه‌سازی فرآیندهای بازاریابی فیلیمو و بهبود شاخص های کلیدی عملکرد پس از پیاده سازی آن اشاره کرد. او با مثالی توضیح داد که چگونه اتوماسیون به فیلیمو کمک کرده تا با هزینه‌ای کمتر و بهره‌وری بیشتر، به اهداف فروش بالاتر دست یابد. به گفته‌ی وی، تصور مارکتینگ بدون اتوماسیون برایش غیرممکن است و داده‌محوری را عامل کلیدی موفقیت فیلیمو در بازار رقابتی شبکه‌ی خانگی می‌داند.

برزگر در پایان سخنان خود، به آینده مارکتینگ و نقش داده و اتوماسیون در آن پرداخت و از گشوده شدن افق‌های جدید در این حوزه خبر داد و اعلام کرد که فیلیمو قصد دارد در این مسیر پیشگام باشد.

او همچنین به اهمیت استراتژی و برنامه‌ریزی در پیاده‌سازی اتوماسیون اشاره کرد و توضیح داد که چگونه استراتژی فیلیمو به یک برنامه کاربردی تبدیل شده و اتوماسیون چه نقش مهمی در اجرای این برنامه و دستیابی به اهداف دارد. او با اشاره به تاثیر قابل توجه ۲۶ درصدی ، به پتانسیل بالای اتوماسیون برای بهبود عملکرد و افزایش بهره‌وری در فیلیمو اشاره کرد و از ادامه سرمایه‌گذاری و توسعه در این حوزه خبر داد.

در بخش دوم بهزاد لطفی مدیرارشد اجرایی زبلاین به ارائه خود پرداخت. در ادامه خلاصه‌ای از این ارائه را می‌خوانید.

رونمایی از زبلاین؛ پلتفرم مارکتینگ اتومیشین صباایده

زبلاین، ابزاری ایرانی برای فتح قله‌های خودکارسازی بازاریابی

لطفی داستان تولد زبلاین را اینگونه آغاز کرد: زبلاین در سال ۱۳۹۸ با هدف ارائه خدمات در سطح جهانی و با چشم‌انداز بزرگی شروع به کار کرد. اخذ استارت‌آپ ویزای استونی و کانادا گواهی بر ارزش و پتانسیل این سرویس بود. اما شیوع کرونا معادلات را برهم زد و تیم زبلاین تصمیم گرفت تمرکز خود را بر رفع نیازهای کسب‌وکارهای داخلی معطوف کند. این تغییر استراتژی، فرصتی را برای زبلاین فراهم آورد تا با درک عمیق‌تر از چالش‌های بازار ایران، راه‌حل‌های موثرتر و کارآمدتری ارائه دهد.

رقابت با غول‌های خارجی، چالشی شیرین

توسعه‌ی یک سرویس خودکارسازی بازاریابی در ایران، با چالش‌های متعددی همراه است. محدودیت نیروی انسانی متخصص، رقابت با سرویس‌های خارجی و محدودیت‌های دسترسی به منابع، تنها بخشی از این چالش‌ها هستند. با این حال، تیم زبلاین با تکیه بر دانش، تجربه و اراده‌ی خود، موفق شده است بر این موانع غلبه کند و محصولی با کیفیت و قابل رقابت با سرویس‌های خارجی ارائه دهد. به گفته‌ی لطفی، نقل قول معروف استیو جابز “مرز بین موفقیت و عدم موفقیت فقط ادامه دادن است” الهام‌بخش تیم زبلاین در پیمودن این مسیر پر فراز و نشیب بوده است.

لطفی با بیان اینکه بسیاری از کسب‌وکارها به دلیل عدم آشنایی با مفهوم خودکارسازی و یا ترس از پیاده‌سازی آن، فرصت‌های بسیاری را از دست می‌دهند، به اهمیت تفکر خودکارسازی در تیم‌های بازاریابی تأکید کرد. او با اشاره به مثل “ضرر کردن از سود” به این نکته اشاره کرد که شکاف هزینه-زمان در انجام کارها، منجر به هدررفت منابع و از دست رفتن فرصت‌ها می‌شود. زبلاین با ارائه راه‌حل‌های خودکارسازی بازاریابی، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا از این فرصت‌سوزی‌ها جلوگیری کنند و بازدهی و بهره وری بیشتری را تجربه کنند.

خلاقیت، چاشنی خودکارسازی بازاریابی

لطفی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت خلاقیت در بازاریابی اشاره کرد و گفت: بسیاری از کسب‌وکارها به دلیل ترس از ورود به مسیرهای جدید، از مزایای ترکیب خلاقیت با خودکارسازی محروم می‌مانند. زبلاین با ارائه ابزارهای منعطف و قابل شخصی‌سازی، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا با استفاده از خلاقیت و نوآوری، فرآیندهای بازاریابی خود را متفاوت و اثربخش‌تر کنند.

ادامه این رویداد با پرسش و پاسخ و مشارکت مهمانان همراه بود.

رونمایی از زبلاین؛ پلتفرم مارکتینگ اتومیشین صباایده

 و در نهایت صبانه نهم با گرفتن عکس یادگاری به کار خود پایان داد.

رونمایی از زبلاین؛ پلتفرم مارکتینگ اتومیشین صباایده

زبلاین، پلتفرم مارکتینگ اتومیشن ایرانی، راه‌حل بازاریابی (Omni-Channel)  را به کسب‌وکارهای ایرانی ارائه می‌دهد. این پلتفرم با خودکارسازی فرایندهای بازاریابی، باعث افزایش کارایی، شخصی‌سازی کمپین‌ها، صرفه‌جویی در زمان و هزینه، و تحلیل دقیق عملکرد می‌شود. زبلاین با ارائه پشتیبانی فارسی، هزینه رقابتی (ارزان‌تر از نمونه‌های خارجی و داخلی)، خدمات یکپارچه‌سازی (Integration) و انتقال رایگان داده، و امکان پیاده سازی راهکارOn-Premises ، بر چالش‌های کسب‌وکارهای ایرانی از جمله کمبود دانش فنی، هزینه بالا، چالش یکپارچه‌سازی و نیاز به پیاده‌سازی در محل غلبه می‌کند. در حال حاضر، زبلاین میزبان بیش از ۴۰ کسب‌وکار بزرگ کشور است که بعضی از آنها، زبلاین را جایگزین راهکارهای گران‌قیمت خارجی کرده‌اند.

برچسب ها: فیلیمو ، زبلاین
ارسال به دوستان
فرمانده نیروی دریای ارتش: عربستان تقاضای رزمایش مشترک دریایی با ایران را داشته آمار عجیب سرمربی پرسپولیس؛ همچنان در حسرت برد آسیایی دیدار وزیران امور خارجه ایران و بحرین علت بوی نامطبوع در گرگان چه بود؟ اعترافات جدید زنی که به خاطر مرگ گربه‌اش دست به انتقام‌گیری زد حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه «گلیلوت» تل‌آویو ادعای اسرائیل درباره بازداشت ۷ نفر به اتهام جاسوسی برای ایران واکنش سفیر ایران به اظهارات بایدن در مورد زمان حمله اسرائیل به ایران: تحریک‌آمیز و عمیقاً نگران‌کننده است روسیه: زمان سفر رئیس جمهور ایران به مسکو به زودی مشخص خواهد شد آغاز فرآیند صدور احکام متناسب‌ سازی بازنشستگان کشوری/حقوق مهر ماه واریز شد ترکیب رویایی لیگ برتر در یک دهه اخیر؛ سیتی با 5 نماینده درخشید گاریدو: پرسپولیس مقابل السد بدشانس بود؛ VAR به ضرر ما کار کرد مدیر بیمارستان کمال عدوان غزه: واحدهای خون در بیمارستان به طور کامل تمام شده/ مجروحان در خیابان‌ها افتاده‌اند و امکاناتی برای کمک رسانی به آنها نیست الهلال با 5 گل العین را در هم کوبید؛ هت‌تریک رحیمی بی اثر ماند انتقاد صریح محقق‌ داماد، اعوانی، دینانی و ...علیه میرباقری عضو مجلس خبرگان رهبری