۰۱ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۷۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۹ - ۳۰-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۷۱۹۵
انتشار: ۲۲:۰۹ - ۳۰-۰۷-۱۴۰۳

کارشناس داوری فوتبال: داور ژاپنی بازی را عالی مدیریت کرد؛ گل السد صحیح بود

کارشناس داوری فوتبال: داور ژاپنی بازی را عالی مدیریت کرد؛ گل السد صحیح بود
حیدر سلیمانی، کارشناس داوری فوتبال ایران، قضاوت داور ژاپنی در دیدار پرسپولیس و السد را بسیار خوب ارزیابی کرد.

 کارشناس داوری کشورمان درباره قضاوت داوران ژاپنی در دیدار السد - پرسپولیس به اظهارنظر پرداخت.

حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با تسنیم درباره قضاوت آراکه یوسوکه ژاپنی در دیدار السد قطر - پرسپولیس ایران اظهار داشت: داور خیلی عالی و حرفه‌ای بود و خیلی هم خوب قضاوت کرد. به نظرم داور ژاپنی در قضاوت و مدیریت مثل بازی ایران - قطر نمایشی عالی داشت و بازی را عالی مدیریت کرد.

وی در ادامه تأکید کرد: گل السد به پرسپولیس کاملاً درست بود. هرچند یک بازیکن در موقعیت آفساید بود، ولی تأثیری نداشت و گل به درستی به ثمر رسید. 

سلیمانی افزود: در نیمه دوم در یک صحنه امید عالیشاه در محوطه جریمه اعتقاد داشت که روی او خطای پنالتی صورت گرفته است، ولی تصمیم داور در ادامه بازی درست بود و مدافع السد ضربه‌ای به عالیشاه نزد. در یک صحنه هم توپ به دست مدافع السد برخورد کرد، ولی آن صحنه اصلاً هند نبود، چون دست مدافع کاملاً تکیه‌گاه بود، در راستای بدنش قرار داشت و اصلاً فضایی را اشغال نکرده بود. این صحنه نمی‌توانست هند پنالتی باشد و بنابراین ادامه بازی درست بود. 

کارشناس داوری فوتبال کشورمان همچنین تصریح کرد: در دقیقه 78 هم برخورد مدافع السد با ژائو طبیعی بود و به نظرم تصمیم داور برای ادامه بازی درست بود. در این صحنه مهاجم به مدافع برخورد کرد و بنابراین پنالتی در کار نبود. شاید تنها نقص داور ژاپنی این بود که در نیمه دوم وقت اضافه کمی گرفت. هفت دقیقه برای نیمه دوم کم بود.

ارسال به دوستان
چراغ‌ زنون یا LED؛ روشنایی و طول عمر کدام بیشتر است؟ چطور کمبود خواب را جبران کنیم ؟ نگاهی به مشخصات قدرتمندترین کامیون نظامی جهان؛ HX۳ (+عکس) طرح جدید اسرائیل برای آتش‌بس در غزه ترامپ: من نیازی به تست هوش ندارم و تا ۸۰ سالگی فاصله دارم ایرلند تحریم‌ های اقتصادی مستقلی علیه اسرائیل اعمال می‌کند حمله اسرائیل به یک ساختمان مسکونی نزدیک بیمارستان رفیق حریری فرمانده نیروی دریای ارتش: عربستان تقاضای رزمایش مشترک دریایی با ایران را داشته آمار عجیب سرمربی پرسپولیس؛ همچنان در حسرت برد آسیایی دیدار وزیران امور خارجه ایران و بحرین علت بوی نامطبوع در گرگان چه بود؟ اعترافات جدید زنی که به خاطر مرگ گربه‌اش دست به انتقام‌گیری زد حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه «گلیلوت» تل‌آویو ادعای اسرائیل درباره بازداشت ۷ نفر به اتهام جاسوسی برای ایران واکنش سفیر ایران به اظهارات بایدن در مورد زمان حمله اسرائیل به ایران: تحریک‌آمیز و عمیقاً نگران‌کننده است