۰۲ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۷۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۰۲-۰۸-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۷۲۸۹
انتشار: ۰۹:۵۰ - ۰۲-۰۸-۱۴۰۳

آسو دی فیوری: پیوند ژاپن و ایتالیا در صنعت (عکس)

آسو دی فیوری: پیوند ژاپن و ایتالیا در صنعت (عکس)
ایسوزو آسو دی فیوری، خودرویی که طراحی آن برای دهه‌های آینده الهام‌بخش بود. این خودرو با ویژگی‌های منحصر به فرد خود مانند درب‌های خودکار و داشبورد دیجیتال، استانداردهای جدیدی را در صنعت خودرو تعریف کرد.

عصر ایران - ایسوزو آسو دی فیوری، ساخته‌شده توسط ایتال‌دیزاین، یک افسانه‌ی زنده در دنیای خودرو است. این خودرو، در سال ۱۹۷۹ در نمایشگاه ژنو رونمایی شد. این خودرو در واقع کوچ بیلدی از جورجتو جوجارو افسانه ای در ایتال دیزاین ایتالیا بود که بر اساس ایسوزو 117 کوپه شکل گرفته بود. 

ایسوزو 117 کوپه 

آسو دی فیوری: وقتی آینده در سال ۱۹۷۹ متولد شد (عکس)

آسو دی فیوری با موتور ۱.۸ لیتری چهار سیلندر DOHC مجهز به تزریق سوخت، توانست ۱۳۰ اسب بخار قدرت و ۱۶۲ نیوتن‌متر گشتاور را به چرخ‌های عقب منتقل کند. این خودرو همچنین دارای گیربکس ۵ سرعته دستی و سیستم تعلیق با محور عقب سفت و پایدار بود.

آسو دی فیوری: وقتی آینده در سال ۱۹۷۹ متولد شد (عکس)

طراحی خارجی این خودرو بسیار چشمگیر بود و شامل درب‌های خودکار با شیشه‌های هم سطح، سپرهای یکپارچه، کاپوت جلویی بازشو و چراغ‌های سرانداز پاپ‌آپ می‌شد. فضای داخلی چرم‌پوش آن نیز دارای یک داشبورد چشمگیر با دو ماژول تنظیم ارتفاع پشت فرمان، یک سیستم ابزار دقیق پیشرفته با نمایشگر دیجیتال، گرافیک LED و حتی یک نمایشگر دیگر در مقابل سرنشین بود.

آسو دی فیوری: وقتی آینده در سال ۱۹۷۹ متولد شد (عکس)

 
 
برچسب ها: ایسوزو ، خودرو
ارسال به دوستان
ماجرای تلخ تعرض به یک جوان معلول در تهران تبعات مصرف بیش از حد «استامینوفن» برای کبد شوی لباس فضانوردی! (+عکس) بلینکن : اسرائیل طوری به ایران پاسخ بدهد که باعث تشدید تنش نشود ۴۰ ساله ها بخوانند، نکات مهمی که باید انجام دهید پنتاگون رسما مظنون بودن آرین طباطبایی در پرونده افشای اسناد برنامه ریزی اسرائیل برای حمله به ایران را رد کرد همبرگر‌های مک دونالد قاتل شدند اعدام 4 نفر در پرونده مسمومیت مرگبار نوشیدنی های الکلی در کرج نوشیدنی مسموم برای قتل یکی از بستگان فاجعه آبی/ چرخه آب کره زمین از تعادل خارج شد استاد حوزه و دانشگاه : تکنولوژی داریم، چرا به لشکر اجنه فکرکنیم؟/ بحارالانوار، روایت‌های جعلی بسیاری دارد تصمیم بنزینی دولت در سال آینده چه خواهد بود؟ وحید جلیلی خطاب به هنرمندان؛ به شنیده شدن صدای انقلاب کمک کنید با خوردن این مواد غذایی هم گرسنه نمی‌مانید هم لاغر می‌شوید فلبوتومی‌درمانی چیست و چه زمانی این درمان توصیه می‌شود؟