۰۱ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۷۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۰۱-۰۸-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۷۳۳۸
انتشار: ۱۱:۴۶ - ۰۱-۰۸-۱۴۰۳

مزایده انگشتر هدیه سیدحسن نصرالله (+عکس)

مزایده انگشتر هدیه سیدحسن نصرالله (+عکس)
انگشتر هدیه شهید سیدحسن نصرالله به نفع مردم لبنان به مزایده و فروش گذاشته خواهد شد.
شبکه افق سیما در نظر دارد انگشتری هدیه شهید نصرالله را به نفع مردم لبنان به مزایده و فروش بگذارد.
 
به گزارش ایسنا، این شبکه در اقدامی تازه در لبیک به ندای رهبر معظّم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان، در نظر دارد انگشتری هدیه شهیدسید حسن نصرالله را در مزایده‌ای به نفع مردم لبنان به مبلغ پایه پنج میلیارد تومان مزایده گذاشته و به فروش برساند.
 
شبکه افق سیما اعلام کرده است: «برای شرکت در این مزایده نام و نام خانوادگی و شماره تماس خودتان را به شماره ۱۰۰۰۲۲ ارسال کنید.»
 
مزایده انگشتر هدیه سیدحسن نصرالله
ارسال به دوستان
ستاره‌های فراموش‌نشدنی جام جهانی 2002؛ کدام یک را به خاطر دارید؟ (عکس) لانچیا 037: افسانه خودرویی زنده(فیلم و عکس) آغاز فروش کیا اسپورتیج جدید در ایران (+قیمت، مشخصات و عکس) ترافیک متفاوت در جاده های ایتالیا! (فیلم) رائفی‌پور از دفتر رهبری تذکر گرفته است (+جزئیات) پخش آهنگ رپر ایرانی در سریال معروف این روزهای اچ بی او (+عکس) برگزاری دوره آموزشی سنجش بهره وری منابع انسانی در وزارت کار افزایش ۲۰ درصدی حقوق بازنشستگان در سال آینده کشف مواد شیمیایی سمی دائمی در آب بطری‌ها مزایده انگشتر هدیه شهید سیدحسن نصرالله برای کمک به مردم لبنان آماد و پشتیبانی فراجا: نباید از استفاده و ساخت تجهیزات جدید پلیسی عقب بیفتیم موتور این خودرو گران‌تر از یک مرسدس‌بنز است! (+عکس) نظام آموزشی ؛ نه عادلانه و نه نوآورانه / 7 راهکار برای تولد دوباره مدرسه در ایران محاکمه سارقان منازل تهران به جرم محاربه جزئیات مصوبه دولت درباره متناسب سازی حقوق بازنشستگان/ احکام بزودی صادر می شود