۰۲ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۷۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۰۲-۰۸-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۷۵۸۸
انتشار: ۱۰:۵۱ - ۰۲-۰۸-۱۴۰۳

خاطره محمدعلی کِلِی از روزی که بوکسور اسرائیلی را ادب کرد

خاطره محمدعلی کِلِی از روزی که بوکسور اسرائیلی را ادب کرد
محمد علی کلی بوکسور افسانه ای و مشهور آمریکایی در این ویدئو خاطره ای تعریف می کند که چگونه ارنی ترل بوکسور اسرائیلی را سال ۱۹۶۷ در رینگ مسابقه به خاطر این که نام قبل از مسلمان شدنش را تکرار می کرد، ادب کرده است.

«محمد علی» گفت: «کاسیوس کِلِی نام بَردگی‌اش بوده، برنمی‌تابید کسی به آن نام قبلی صدایش کند!» در سال ۱۹۶۷، پیش از مسابقه برای عنوان قهرمانیِ جهان، رقیبش «ارنی ترل» او را به‌نام کاسیوس کِلِی صدا کرد و نتیجه‌اش را در ۱۵ راند جانکاه دید!

ارسال به دوستان
چکنو بکشید از بانک صادرات ایران تسهیلات جایزه بگیرید پرداخت ۸.۵ میلیارد دلار از برای واردات کالاهای اساسی و دارو نقش شرکت‌های بین المللی در مقابله با چالش‌های تغذیه و سلامت دیدنی های امروز؛ از نشست رهبران بریکس تا بمباران بیروت فرصت‌های اقتصادی بریکس برای مقابله با تحریم ها صفحه اینستاگرام ۳۳۳ پزشک و جراح بسته شد / دلیل : انتشار تصاویر بیماران برنامه ملی پیشگیری از مصرف مواد مخدر کارگران تدوین شد رد شکایت پرسپولیس علیه استقلال! تاریخ حراج بعدی سکه/ خریداران جمعه واریز وجه کنند بدشانس‌ترین تیم تاریخ؛ باورنکردنی‌تر و عجیب‌تر از این نمی‌شد رهبر انقلاب : پیروزی از آنِ مقاومت است من پناهنده نیستم ؛ یکی از مهمترین رمان‌های مربوط به فلسطین از زبان نویسنده آن رضوی عاشور توقف موقت پروازهای 2 شرکت هواپیمایی ترکیه به ایران آخرین خبرها از وضعیت بازار/ توزیع گوشت یارانه‌ای در فروشگاه ها متوقف شد؟ لغو تمامی پروازهای ترکیش ایرلاین و پگاسوس به ایران