۰۲ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۷۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۰۲-۰۸-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۷۶۳۸
انتشار: ۱۲:۴۲ - ۰۲-۰۸-۱۴۰۳

وزیر فرهنگ و ارشاد : پیگیر پرونده « نیلوفر حامدی » و « الهه محمدی » هستیم

وزیر فرهنگ و ارشاد : پیگیر پرونده « نیلوفر حامدی » و « الهه محمدی » هستیم
وزیر فرهنگ تاکید کرد: هم بنده و هم وزیر دادگستری، نامه‌ای که وکلای دو خبرنگار « نیلوفر حامدی » و « الهه محمدی » تهیه کرده بودند را به آقای اژه ای منتقل کردیم و پیگری مسئله آنان به طور جدی هستیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: نامه وکلای «نیلوفر حامدی» و «الهه محمدی» را به دست رئیس قوه قضاییه رسانده و به طور جدی پیگیر مسئله این دو خبرنگار هستیم.
 
به گزارش ایسنا، سید عباس صالحی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت پرونده «نیلوفر حامدی» و «الهه محمدی»، بیان کرد: همان طوری که سخنگوی محترم دولت نیز مطرح کردند و چندین بار نیز مطرح شده است،  هم بنده و هم وزیر دادگستری، نامه‌ای که وکلای دو خبرنگار تهیه کرده بودند را به آقای اژه ای منتقل کردیم و پیگری مسئله آنان به طور جدی هستیم.
ارسال به دوستان
آخرین خبرها از وضعیت بازار/ توزیع گوشت یارانه‌ای در فروشگاه ها متوقف شد؟ لغو تمامی پروازهای ترکیش ایرلاین و پگاسوس به ایران آلمان کاردار کره شمالی را احضار کرد افزایش تنش های انتخاباتی آمریکا بیت کوین را نزولی کرد بورس باز هم ریخت لغو تمامی پروازهای ترکیش ایرلاین و پگاسوس به ایران یک استاد دانشگاه: حقوق معلمان پایین تر از سایر کارمندان دولت است بیانیه وزارت خارجه درباره شهادت پزشک ایرانی در لبنان رئیس سازمان انرژی اتمی : قابلیت های دفاعی و امنیتی ما می‌تواند با هر تهدیدی مقابله کند وزیر ارتباطات : رفع فیلترینگ با جدیت دنبال می‌شود زید آبادی : از نظر کیهان ، هنیه هم مقابل اسلام بود و حامی صهیونیست ها؟ سردار جلالی : تجربه انفجار پیجر‌ها ثابت کرد نمی‌توان به فناوری‌های خارجی متکی بود وزارت صمت : معدن طبس هنوز تعطیل است وزیر ارشاد: امیدوارم درباره رفع ممنوع‌الکاری هنرمندان خبرهای خوبی داشته باشیم مواد مغذی موجود در غذا را چطور حفظ کنیم؟