۰۲ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۵ - ۰۲-۰۸-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۷۷۲۷
انتشار: ۱۷:۲۵ - ۰۲-۰۸-۱۴۰۳

تکذیب ادعای سرقت شادمهر و مهستی از مریم حیدرزاده (+عکس)

تکذیب ادعای سرقت شادمهر و مهستی از مریم حیدرزاده (+عکس)
بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی ادعای جنجالی مریم حیدرزاده درباره شادمهر و مهستی را تکذیب کرد.

هفت صبح به نقل از برترین‌ها نوشت: بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی، ادعای جنجالی مریم حیدرزاده درباره شادمهر و مهستی را تکذیب کرد. بابازاده با انتشار عکس زیر در کانال تلگرامی خود نوشت: برخلاف ادعای «مریم حیدرزاده»، در تمام نسخه‌های فیزیکی و دیجیتال آلبوم مشترک «شادمهر عقیلی» و خانم «مهستی»، نام این ترانه‌سرا در کاورهای رسمی آلبوم درج و بصورت کامل اطلاع‌رسانی شده است.

توضیح هفت صبح: البته این که نام مریم حیدرزاده در کاور آلبوم مذکور درج شده، چیز پنهانی نبود و نیست اما به نظر می رسد منظور حیدرزاده از سرقت، این است که احتمالا شادمهر و مهستی پولی بابت این ترانه ها به او نداده‌اند.

تکذیب ادعای جنجالی مریم حیدرزاده درباره شادمهر و مهستی

ارسال به دوستان
آموس هوکشتاین و تحرکات منطقه‌ای... حرف آخر را چه کسی می‌زند؟ جمشیدی که خم نشد/ خوانشی از ویديوی جدیدی از جمشید هاشم‌پور آلمان: ۶۰ میلیون یورو به لبنان کمک می‌کنیم تشکیل کارگروه تخصصی برای بررسی مسائل جزایر سه گانه ایرانی تصادف مرگبار در جاده قوچان؛ یک کشته و هشت مصدوم تغییرات جدید در ثبت‌نام آزمون دکتری ۱۴۰۴؛ اصلاحات دفترچه راهنما منتشر شد جنایت هولناک در چیتگر؛ جسدی سوخته در پارک پیدا شد عراقچی: هیچ فرصتی را برای دفاع از منافع ایران جزایر سه‌گانه ایرانی از دست نمی‌دهیم سوت بازی استقلال با خیبر در دستان وحید کاظمی ادعای جدید آمریکا: کره شمالی نیرو به روسیه اعزام کرده است حزب‌الله لبنان شهادت سید هاشم صفی الدین را تأیید کرد رییس پلیس راهور فراجا: مشکل شماره‌گذاری «رانا» ارتباطی به پلیس راهور ندارد ایران و امارات در کازان به دنبال گسترش روابط؛ تاکید بر حل اختلافات ایران در آستانه بارش‌های شدید و کاهش دما؛ هشدار هواشناسی دیدار خانواده شهیدان کرباسی و عواضه با رهبر معظم انقلاب (عکس)