۰۳ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۰۳-۰۸-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۷۸۷۳
انتشار: ۱۲:۳۱ - ۰۳-۰۸-۱۴۰۳

لیام نیسون زمان بازنشستگی از فیلم اکشن را اعلام کرد ؛ نمی‌شود مخاطب را فریب داد ۷۲ ساله هستم

لیام نیسون زمان بازنشستگی از فیلم اکشن را اعلام کرد ؛ نمی‌شود مخاطب را فریب داد ۷۲ ساله هستم
نقش‌آفرینی‌های اکشن لیام نیسون که طرفداران زیادی دارد احتمالا سال آینده به پایان می‌رسد.

لیام نیسون در پایان سال ۲۰۲۵ از فیلم‌های اکشن بازنشسته می‌شود چون باور دارد نمی‌شود مخاطب را فریب داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، نقش‌آفرینی‌های اکشن لیام نیسون که طرفداران زیادی دارد احتمالا سال آینده به پایان می‌رسد.

این بازیگر نامزد اسکار در مصاحبه‌ای جدید به بازنشستگی خود از ژانری که نیمه آخر دوران بازیگری او را احیا کرد، اشاره کرده است. وی با ایفای نقش در فیلم «ربوده شده» در سال ۲۰۰۸ به یک نماد اکشن بدل شد و در ۱۶ سالی که از آن زمان گذشته دست از این کار برنداشته است. وی حتی حالا که مرز ۷۰ سالگی را رد کرده دارد به اجرای صحنه‌های پر از مبارزه، البته با کمک بدلکار قدیمی‌اش مارک ونسِلو ادامه می‌دهد.

نیسون در این مصاحبه گفته است: من ۷۲ ساله هستم. باید یک جایی متوقف شد. نمی‌توانی مخاطبان را فریب بدهی. من نمی‌خواهم مارک برای صحنه‌های مبارزه من بجنگد.

در حالی که نیسون هنوز تاریخ دقیقی را برای آخرین بازی خود در یک فیلم اکشن تعیین نکرده، اما گفت احتمالاً در سال ۲۰۲۵ وقتش خواهد بود.

وی گفت: شاید پایان سال آینده. فکر می‌کنم همین باشد.

این بازیگر از زمان موفقیتش با فیلم اکشن «ربوده شده» در سال ۲۰۰۸، بازیگر اصلی ده‌ها فیلم اکشن بوده و در ۲ دنباله «ربوده شده» و در اکشن‌های دیگری مانند «ناشناس» (۲۰۱۱)، «خاکستری» (۲۰۱۲)، «بدون توقف» (۲۰۱۴)، «تمام شب بدو»(۲۰۱۵)، «مسافرت» (۲۰۱۸)، «جاده یخی» (۲۰۲۱) و ... مبارزه کرده است. جدیدترین پروژه اکشن نیسون «تبرئه» نوامبر امسال اکران می شود که در آن بار دیگر با کارگردان «تعقیب سرد» یعنی هانس پتر مولاند، همراه شده است.

در حالی که نیسون چشم به بازنشستگی از فیلم‌های اکشن در سال ۲۰۲۵ دارد، هنوز دارد به بازی در آنها ادامه می‌دهد.

برچسب ها: لیام نیسون ، بازیگر ، اکشن
ارسال به دوستان
حماس: در حال اقدام دیپلماتیک برای مقابله با طرح «ژنرال‌ها» هستیم جان باختن دامدار تالشی بر اثر شوک تلف شدن دام‌ها لباس متفاوت سخنگو دولت در جمع خبرنگاران (عکس) اعتراض شدید کارگران به انتقال ۹ بیست و هفتم از درآمدهای تامین اجتماعی به خزانه دولت یکی از حاضران در تجمع حامیان فیلترینگ: «اومدن به تجمعات کارم است، وگرنه خودم اینستا و تلگرام دارم» درود بر شهاب حسینی ؛ ترجیح گفتن واقعیت به مصلحت و ملاحظه کاری تجمع حامیان فیلترینگ / شعار علیه وزیر ارتباطات و رفع فیلتر فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون در هفته اول آبان  مايكروسافت: هكرهای ايرانی علیه سایت های انتخاباتی امریکا خروج FATF از بن‌بست سیاسی یعنی تحقق وفاق میان دولت و ارکان قدرت طالبان: می خواهیم میزبانی جام جهانی فوتبال شویم / تا ۲۶ ماه آینده ۱۲ ورزشگاه لوکس می سازیم پزشکیان به همراه دخترش وارد محل اجلاس بریکس پلاس شد ماهواره ساخت بوئینگ در فضا متلاشی شد حمله آنکارا به مواضع حزب کارگران کردستان پس از تیراندازی در صنایع هوافضای ترکیه جبلی زیر بار ریزش مخاطبان صداوسیما نرفت