۰۳ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۵ - ۰۳-۰۸-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۷۹۲۲
انتشار: ۱۷:۲۵ - ۰۳-۰۸-۱۴۰۳

هشدار شهرداری شیراز: از تردد در کنارگذرهای رودخانه خشک خودداری کنید

هشدار شهرداری شیراز: از تردد در کنارگذرهای رودخانه خشک خودداری کنید
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با اعلام انسداد کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز، از شهروندان درخواست کرده تا به دلیل بارندگی‌های اخیر و احتمال وقوع آبگرفتگی، از تردد در این مسیرها خودداری کنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

به گزارش ایسنا، روح‌الله خوشبخت امروز، ۳ آبان در حاشیه بازدید از رودخانه خشک شیراز با اشاره به بارش رحمت الهی، آمادگی شهرداری شیراز را برای ارائه خدمات به شهروندان اعلام و اظهار کرد: از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود تا بازگشت شرایط جوی پایدار به هشدارها توجه و با مسئولان همکاری کنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به انسداد کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان گفت: شهروندان هرگونه مشکلی را به سامانه‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده تا همکاران ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز در کمترین زمان ممکن برای رفع آن مشکل اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به هشدار هواشناسی از سفرهای غیرضروری با خودروهای شخصی در سطح شهر پرهیز کرده و از تجمع در حریم و بستر رودخانه‌ جدا خودداری شود.

ارسال به دوستان
جوادی آملی: ایران با این همه ثروت نباید فقیر باشد اتهام‌زنی مشاور امنیت ملی آمریکا به ایران تکذیب خبر ریاست عارف بر سازمان هوش مصنوعی ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال؛ رانندگان احتیاط کنند رسانه های اسرائیلی: سفر هیات روسیه به تل‌آویو با پیام پوتین برای نتانیاهو چرا استراتژی بایدن در خاورمیانه با شکست مواجه شد؟ بازدید میدانی نمایندگان مجلس از جزایر سه گانه؛ بررسی مسائل امنیتی و زیرساختی دیدار سیدمحمد خاتمی با خانواده پاسدار شهید امنیت سرهنگ حسین انتظاریان ۵ دلیل محمود واعظی برای رفع سریعتر فیلترینگ تاجگردون: بنزین در کمیسیون تلفیق گران نمی‌شود سالگرد کوچ شاعر کوچه/ فریدون مشیری شاعر طبقه متوسط بود نه فرهنگ بورژوایی نتایج یک نظرسنجی: حمایت 69 درصدی ایرانیان از حضور منطقه ای ایران و حمایت از گروه های محور مقاومت نجات معجزه‌آسای زن محبوس در آتش آتش‌سوزی پالایشگاه تهران؛ بزرگ‌ترین فاجعه آتش‌نشانی تاریخ پایتخت «قهوه پدری»؛ سه‌گانه فساد مهران مدیری کامل شد