۰۳ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۷۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۸ - ۰۳-۰۸-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۷۹۴۵
انتشار: ۱۸:۵۸ - ۰۳-۰۸-۱۴۰۳

ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال؛ رانندگان احتیاط کنند

ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال؛ رانندگان احتیاط کنند
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال، به ویژه در محدوده تونل البرز خبر داد و از رانندگان خواست با رعایت قوانین رانندگی و پرهیز از عجله و شتاب، از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران- شمال محدوده این استان خبر داد و از رانندگان خواست از عجله و شتاب پرهیز کنند.

علی زندی‌فر پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این آمد و شد در خط جنوبی آزادراه تهران - شمال از تونل البرز تا انتهای آزادراه دربرخی مقاطع سنگین است.

وی اضافه کرد: همچنین تردد در خط شمالی آزادراه تهران - کرج محدوده گرمدره تا پل فردیس و در آزادراه کرج- قزوین محدوده مهرویلا نیمه سنگین است.

استان البرز هزار و ۶۶۶ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی دارد و ۱۸ درصد آمد و شد جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری کرج -چالوس در حوزه استان مازندران و نیمی دیگر در حوزه استان البرز است.

ارسال به دوستان
مانچینی از عربستان رفت؛ رنار و زیدان گزینه‌های اصلی جانشینی اوراق جدید دولتی؛ راهکاری برای تأمین مالی یا تهدیدی برای اقتصاد؟ پیام رهبر انقلاب در پی شهادت سیدهاشم صفی‌الدین سفارت ایران: کوروش کبیر الگوی آزادی‌خواهی در جهان است تهرانی‌ها آماده شوند؛ هوای پایتخت سرد و بارانی می‌شود قتل هولناک زن جوان به دست همسرش در آمل؛ اختلاف خانوادگی عامل جنایت دیدار دست‌اندرکاران کنگره ملی شهدای کرمانشاه با رهبر معظم انقلاب (عکس) انفجار در دمشق؛ یک نفر زخمی و تحقیقات ادامه دارد معاون سیاسی وزیر کشور: منعی برای استاندار زن وجود ندارد درخواست تجمع برای مخالفان فیلترینگ پوتین: روابط روسیه و آمریکا به واشنگتن بستگی دارد / جنگ اوکراین باید با راهکار دیپلماتیک پایان یابد هشدار پاکستان به شهروندان خود برای سفر به عراق کمک یک میلیارد دلاری جهانی به لبنان؛ فرانسه تعهد داد روحانی : جریان ریشه‌دار حزب‌الله لبنان را نمی‌توان با ترور سرانش تضعیف کرد جوادی آملی: ایران با این همه ثروت نباید فقیر باشد