۰۴ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۴ آبان ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۸۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۳ - ۰۴-۰۸-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۸۰۹۳
انتشار: ۱۸:۳۳ - ۰۴-۰۸-۱۴۰۳

امام جمعه قم: این حرف که می‌گویند دعوا را تمام کنید و برگردید سر مرزهای خودتان ساده‌لوحانه است

امام جمعه قم: این حرف که می‌گویند دعوا را تمام کنید و برگردید سر مرزهای خودتان ساده‌لوحانه است
امام جمعه قم گفت: اسرائیل به دنبال حذف فلسطین و تشکیل حکومت از بحر تا نهر است؛ در زمان یاسر عرفات توافق شد که ۲۲ درصد خاک فلسطین تحت حاکمیت فلسطینیان باشد و ۷۸ درصد نیز تحت حاکمیت صهیونیست‌ها باشد، ولی آنها به این مقدار هم راضی نبودند و توافق خود را زیر پا گذاشتند.

تولیت حرم حضرت معصومه(ص) با تأکید بر اینکه سازش با دشمن در طول تاریخ جواب نداده است بر طرح حکومت صهیونیست‌ها از بحر تا نهر اشاره کرد و گفت: بهترین راه مقابله با دشمن صهیونیستی راه امام حسین (ع) است که گفتند «هیهات منا الذله»؛ مقاومت هزینه دارد؛ ولی آنچه ماندگار و ارزشمند است و موجب رضایت خدا می‌شود مقاومت است.
 
به گزارش ایلنا آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار جمعی از کارکنان و دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) که در سالن اجتماعات دفتر تولیت حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد اظهار داشت: مأیوس شدن دشمنان از ایجاد انحراف در دین اسلام بعد از واقعه غدیر فقط مخصوص دشمنان عصر پیامبر (ص) نیست، بلکه در طول تاریخ مستمر است و در هر زمان شکلش عوض می‌شود.
 
وی با بیان اینکه امروز هم باید با بالا نگه‌داشتن پرچم ولایت برای یأس دشمن تلاش کنیم، افزود: امروز شاهد فتنه صهیونیست ها در جهان هستیم که به دین، امام و هدف ما چشم طمع دوخته و قرآن می‌سوزانند و با ولایت‌مداری ما مشکل دارند.
 
تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به مقاومتی که در لبنان و غزه اتفاق می‌افتد، ابراز داشت: صهیونیست‌ها طرحی را دنبال می‌کردند که همه کشورهای به‌ظاهر مسلمان با رژیم غاصب صهیونیستی ارتباط دوستانه برقرار کنند و ایران را در محاصره قرار دهند، ولی نصرت الهی این‌گونه رقم خورد که حماسه ۷ اکتبر اتفاق افتاد و همه معادلات دشمن را به هم ریخت.
 
وی با بیان اینکه دو مجموعه بر اعمال و رفتار ما نظارت دارند افزود: یک مجموعه خدا، رسول و مؤمنین و گروه دیگر نیز کفار و مشرکین هستند که دائم کارهای مار را رصد می‌کنند تا بتوانند برای تخریب ما اقدام کنند، بنابراین باید همیشه مراقب اعمال و رفتار خود باشیم .
 
آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه اگر ما با تمام قوا برای خدا کار کنیم خدا نیز ما را یاری خواهد کرد، افزود: نصرت خدا گاهی نظامی و ظاهری است و گاهی هم مانند واقعه عاشورا در ظاهر شکست، اما در واقع پیروزی و اعتلای کلمه‌الله است.
 
وی این حرف که عده‌ای می‌گویند دعوا را تمام کنید و همه برگردند سر مرزهای خودشان و دو دولت فلسطین و اسرائیل تشکیل شود را ساده‌لوحانه دانست و گفت: اسرائیل به دنبال حذف فلسطین و تشکیل حکومت از بحر تا نهر است؛ در زمان یاسر عرفات توافق شد که ۲۲ درصد خاک فلسطین تحت حاکمیت فلسطینیان باشد و ۷۸ درصد نیز تحت حاکمیت صهیونیست‌ها باشد، ولی آنها به این مقدار هم راضی نبودند و توافق خود را زیر پا گذاشتند.
 
تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با تأکید بر اینکه سازش با دشمن در طول تاریخ جواب نداده است، گفت: بهترین راه مقابله با دشمن راه امام حسین(ع) است که گفتند هیهات مناالذله؛ مقاومت هزینه دارد، ولی آنچه ماندگار و ارزشمند است و موجب رضایت خدا می‌شود مقاومت است.
 
وی با بیان اینکه اگر تحت ولایت باشیم دین ما کامل و می‌شود و دشمن از انحراف در دین مأیوس می‌شود گفت: کشور و ملت باید نسبت به غصب فلسطین و حمایت از مردم مظلوم فلسطین حساس باشند تا زمینه ظهور حضرت حجت (عج) فراهم شود.
 

ارسال به دوستان
ایران در «لیست سیاه» FATF باقی ماند سخنگوی کمیسیون امنیت ملی : حاضر به مذاکره بر سر جزایر ایرانی هستیم اما ... مترو به تهرانسر می‌رسد / تراموا از تهرانپارس تا آزادی دادگاه لاهه ، قاضی پرونده جنایت جنگی نتانیاهو را "ناگهان" تغییر داد عذرخواهی بایدن از بومیان آمریکا / جنایت علیه بومیان امریکا: از یکدست سازی فرهنگی تا منع زبان مادری ماجرای باجناق شدن نوید محمدزاده و محسن تنابنده جنجالی شد این اتفاق روند بازار طلا و سکه را تغییر داد/ حباب ها رکوردشکنی کردند اعلام حمایت ایران از کوبا در عبور از شرایط پرچالش اقتصادی استخر کشاورزی پیشوا بازهم قربانی گرفت جلوگیری از خودکشی توسط پلیس (+ عکس) آمریکا جنگنده های اف-۱۶ را در خاورمیانه مستقر کرد هراس آورترین فیلم های ترسناک تاریخ سینما بر اساس تحقیقی علمی تصادف دو خودرو در جاده سوادکوه ۹ مصدوم برجای گذاشت ظریف در کلاب هاوس : دنبال این هستیم که ببینیم چگونه می شود سیکل استفاده از مدیران قدیمی را متوقف کرد/ ما مسائل را درست درک نکردیم و تلاش درستی برای حل آنها صورت نگرفته است اولین اشاره کره شمالی به ارسال نیرو به روسیه