۰۴ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۴ آبان ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۸۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۷ - ۰۴-۰۸-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۸۱۰۲
انتشار: ۱۹:۱۷ - ۰۴-۰۸-۱۴۰۳

شهاب حسینی در پی حواشی جشنواره فیلم کوتاه شفاف سازی کرد

شهاب حسینی در پی حواشی جشنواره فیلم کوتاه شفاف سازی کرد
شهاب حسینی در پی حواشی صحبت هایش در اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه تهران متنی را منتشر کرد.
شهاب حسینی درباره حواشی اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه تهران توضیحاتی ارائه کرد.
 
به گزارش ایسنا، شهاب حسینی در پی حواشی صحبت هایش در اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه تهران متنی را منتشر کرد.
 
این بازیگر و داور جشنواره فیلم کوتاه نوشت: با سلام و عرض احترام
 
طی تماسی از طرف دبیر جشنواره فیلم کوتاه به اطلاع بنده کمترین رسید که گویا پس از سخنان بنده در مراسم اختتامیه، این تصور به وجود آمده که اعتراض بنده به دخل و تصرف در آرا داوری در بخش ملی بوده است.
 
لازم بذکر است که آرا هیات محترم داوران منطبق بر انتخاب‌های بود که انجام شد و چنانچه قصدی بر دخل و تصرف در آرا هیات داوران به صورت سفارشی و فرمایشی وجود داشت اینجانب در دم انصراف می‌دادم؛ چرا که شأن هیات داوری اجل بر هر مصلحتی است.
 
مقصود آثار ضعیف و بی تاثیری بود که توسط ارگان‌ها و نهاد‌های غیر مرتبط و غیر متخصص مورد تقدیر قرار گرفت و حرف بر سر این است که اینگونه حمایت‌ها می‌تواند به حق اتفاق بی افتد و نه صرفا به دلیل منویاتی که آنان به دنبال آن هستند.
 
سعی بر آن شد که هدف این انتقاد را به سوی جناب آقای معتمدی گرامی بچرخانند و باز لازم به ذکر است که اصلا چنین نیست و ایشان به مانند هر استاد دیگری حق دارند شاگرد خلف خود را مورد تشویق قرار بدهد.
 
امید به روزی که همه چیز بر جای درست خود بنشیند و خدا ما را به نعمت تشخیص و تمییز و تفکیک امور و هدایت آن به مسیر حق و درست متنعم و مزین فرماید.
 
امین
 
کوچکترین سید شهاب الدین حسینی»
ارسال به دوستان
مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی : عملیات زمینی در جنوب لبنان در مراحل نهایی‌ است مرثیه خوانی صهیونیست ها برای نظامی کشته شده اسراییلی: تا جایی که توانستی زن و کودک در غزه کشتی... (فیلم) ممکن است ترامپ با رای بیشتر، اما در آرای الکترال شکست بخورد؟ ظریف : قصد استعفا ندارم قالیباف : رژیم صهیونیستی از جهت راهبردی‌ و نظامی در جنگ ترکیبی شکست خورده است آتش سوزی در شرق تهران لبنان در فهرست « خاکستری » FATF قرار گرفت ایران در «لیست سیاه» FATF باقی ماند سخنگوی کمیسیون امنیت ملی : حاضر به مذاکره بر سر جزایر ایرانی هستیم اما ... مترو به تهرانسر می‌رسد / تراموا از تهرانپارس تا آزادی دادگاه لاهه ، قاضی پرونده جنایت جنگی نتانیاهو را "ناگهان" تغییر داد عذرخواهی بایدن از بومیان آمریکا / جنایت علیه بومیان امریکا: از یکدست سازی فرهنگی تا منع زبان مادری ماجرای باجناق شدن نوید محمدزاده و محسن تنابنده جنجالی شد این اتفاق روند بازار طلا و سکه را تغییر داد/ حباب ها رکوردشکنی کردند اعلام حمایت ایران از کوبا در عبور از شرایط پرچالش اقتصادی