۰۵ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۸۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۲ - ۰۵-۰۸-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۸۱۷۰
انتشار: ۰۷:۳۲ - ۰۵-۰۸-۱۴۰۳

المیادین: اسرائیل در هدف قرار دادن پایگاه‌های نظامی اطراف تهران شکست خورد

المیادین: اسرائیل در هدف قرار دادن پایگاه‌های نظامی اطراف تهران شکست خورد
خبرنگار المیادین در تهران هم خبر داده تجاوز نظامی محدود رژیم صهیونیستی با شکست مواجه شده و پدافند هوایی ایران با موفقیت این حمله را دفع کرده است.
رسانه عربی از شکست رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن پایگاه‌های نظامی در استان تهران خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزگری‌های خود در منطقه، بامداد شنبه سعی داشت پایگاه‌هایی نظامی در استان تهران را هدف قرار دهد که شکست خورد.
 
شبکه المیادین به نقل از منابع آگاه خبر داد پدافند هوایی ایران پهپادهای اسرائیلی را که قصد داشتند پایگاه‌های نظامی در شرق استان تهران را هدف قرار دهند، سرنگون کرد. 
 
منابع آگاه همچنین گفته تلاش رژیم صهیونیستی برای هدف قرار دادن پایگاه‌های پدافندی در استان تهران با شکست مواجه شده است. 
 
این منابع اعلام کرده‌اند تمام اهداف متخاصم در حومه تهران ساقط شده‌اند.
 
منابع آگاه گفته‌اند برای ساقط کردن اهداف متخاصم از سامانه‌های پدافندی برد متوسط استفاده شده است.
 
خبرنگار المیادین در تهران هم خبر داده تجاوز نظامی محدود رژیم صهیونیستی با شکست مواجه شده و پدافند هوایی ایران با موفقیت این حمله را دفع کرده است.
 
خبرنگار المیادین همچنین خبر داده هیچ انفجاری در شیراز صورت نگرفته و این شهر در ساعات گذشته شاهد هیچ حادثه‌ای نبوده است.
ارسال به دوستان
پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری افزایش یافت طلا ۱۰ درصد گران شد/ شرایط فروش سکه برای خریداران تغییر کرد/ پیش‌بینی جدید معامله‌گران از قیمت‌ها در روزهای آینده آتش سوزی مهیب در استخر موج‌های طلایی/ ١٩ نفر مصدوم شدند وضعیت شیوع سرطان پستان در ایران / چاقی و دخانیات از عوامل خطر این بیماری اعلام میانگین افزایش حقوق بازنشستگان پس ازمتناسب‌سازی/ پرداخت مابه‌التفاوت حقوق‌ها تا آذر معرفی بزرگ‌ترین زیردریایی‌ها دنیا / هیولاهای دریایی (اینفوگرافی) بازیگر دهه شصت هنوز در «چادر» زندگی می‌کند دیگر لازم نیست در هواپیما گوشی خود را خاموش کنید دستگاهی سریع، ارزان و دقیق برای تشخیص سرطان فرود پرواز گوانجو در فرودگاه کرمان آشنایی با سبزی دلال، چاشنی جادویی غذا‌های گیلانی و مازندرانی تحفه ای که ب ام و روانه بازار کرده است؛ یک ام5 همه چیز تمام! (+تصاویر) مقایسه MIG-29 و SU-27؛ دو جنگنده برتر ساخت شوروی در دوران جنگ سرد(+عکس) قتل توسط فردی که 4ماه از آزادی اش می گذشت کشف یک معدن عظیم لیتیوم / ۹ برابر نیاز خودروهای برقی تا سال ۲۰۳۰