۰۵ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۸۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۰۵-۰۸-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۸۱۹۰
انتشار: ۰۹:۰۸ - ۰۵-۰۸-۱۴۰۳

تحفه ای که ب ام و روانه بازار کرده است؛ یک ام5 همه چیز تمام! (+تصاویر)

تحفه ای که ب ام و روانه بازار کرده است؛ یک ام5 همه چیز تمام! (+تصاویر)
ام5؛ این سنگین وزن آلمانی در مدل 2025 همچنان چهره جذابی دارد و محبوب طرفداران برند ب ام و است. وزن زیاد آن هم عجیب و دور از انتظار نیست زیرا زیر درپوش موتور خود میزبان هیولای 8 سیلندر توربودوقلو هیبرید است و اینجاست که ماجرا جالب می شود و البته به راحتی می توان از عدد وزن چشم پوشی کرد.

عصر ایران- ب ام و با ام5 مدل 2025 بخش مهمی از بازار خودروهای اسپرت را می خواهد. این محصول 2445 کیلوگرم وزن دارد یعنی چیزی حدود 2 تویوتا جی آر86 و بیشتر از 2 مزدا میاتا!

اما این سنگین آلمانی در مدل 2025 همچنان چهره جذابی دارد و محبوب طرفداران برند ب ام و است. وزن زیاد آن هم عجیب و دور از انتظار نیست زیرا زیر درپوش موتور خود میزبان هیولای 8 سیلندر توربودوقلو هیبرید است و اینجاست که ماجرا جالب می شود و البته به راحتی می توان از عدد وزن چشم پوشی کرد.

این پیشرانه هیبریدی برابر با 717 اسب بخاار خروجی و 1001 نیوتن متر گشتاور دارد. این تنظیمات، ب ام و ام5 مدل 2025 را طی 3.4 ثانیه از حالت توقف کامل به سرعت 100 کیلومتر برساعت می رساند. آنقدر مشخصات این پیشرانه جذاب است که عملا آن را تبدیل به یک انتخاب عالی با قیمت پایه 121 هزار دلار می کند.

انرژی بخش الکتریکی پیشرانه ب ام و ام5 جدید از بسته باتری 14.1 کیلووات ساعت تامین می شود که در حالت شارژ کامل امکان پیمایش 40 کیلومتر را فراهم می کند.

در بخش پیشرانه از نمونه 8 سرعته اتوماتیک استفاده شده و سامانه تمام چرخ محرک نیز در وضعیت فعال قرار دارد. بیشینه سرعت به طور الکترونیکی روی 306 کیلومتر برساعت محدود شده است. متوسط مصرف سوخت برای 100 کیلومتر رانندگی در شهر برابر با 15.7 لیتر، در بزرگراه 11.2 لیتر و در حالت ترکیبی 13.8 لیتر است.

قیمت در حالت آپشن برای نمونه ای که تصاویر آن را مشاهده می کنید به 150 هزار دلار رسیده است.

فضای داخل کابین نیز طراحی و اصالت ب ام و را نمایش می دهد. همه چیز از کیفیت بالایی برخوردار است و فناورانه ها نیز حضوری چشمگیر دارند. دو نمایشگر دیجیتال در قابی یکپارچه مقابل راننده قرار دارد و با جزئیات قرمز رنگ حس اسپرت کار از شیفترهای فرمان تا عناصر براق روی کنسول مورد تاکید قرار گرفته است.

ب ام و ام5 مدل 2025

 
 
برچسب ها: ب ام و ام5 ، 8 سیلندر
ارسال به دوستان