۰۵ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۸۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۰۵-۰۸-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۸۲۲۸
انتشار: ۱۱:۰۳ - ۰۵-۰۸-۱۴۰۳

رسانه‌های اسرائیل سیدجواد هاشمی را اولین شهید حمله دیشب اعلام کردند! (+عکس)

رسانه‌های اسرائیل سیدجواد هاشمی را اولین شهید حمله دیشب اعلام کردند! (+عکس)
رسانه‌های اسرائیل مدعی شدند که وضعیت جسمانی سیدجواد هاشمی وخیم بوده و به بیمارستان میلاد منتقل شده است.
 رسانه‌های اسرائیل با انتشار تصویری از سید جواد هاشمی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران، به اشتباه گزارش دادند که سردار سید جواد، معاون هوانوردی و فضایی نیرو‌های نظامی ایران، درگذشته است.
 
به گزارش ساعدنیوز، این اشتباه بزرگ باعث واکنش‌های گسترده‌ای در فضای رسانه‌ای شد، زیرا تصویر استفاده‌شده مربوط به شخصیت سینمایی سید جواد هاشمی بود، نه یک مقام نظامی ایران.
 
تصویر سیدجواد هاشمی در توئیت اسرائیلی
 
رسانه‌های مذکور حتی مدعی شدند که وضعیت جسمانی وی وخیم بوده و به بیمارستان میلاد منتقل شده است. این ادعای اشتباه و انتشار عکس نامرتبط به عنوان خبر فوری از سوی این رسانه‌ها، ضعف جدی در دقت و صحت‌سنجی آن‌ها را نشان می‌دهد.
 
این خبر نادرست با انتقاد گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شده و به سرعت دست‌مایه تمسخر و انتقاد مردم و کاربران شده است.
 
ارسال به دوستان
جزئیات جدید از آزمون دکتری سال ۱۴۰۴/ مهلت ثبت نام تمدید شد احتمال غیبت بیرانوند در دیدار با آلومینیوم؛ تراکتور در انتظار خبر نهایی جنگ پوستری استقلال و خیبر به کمیته انضباطی کشیده شد استقلال با موسیمانه به مصاف خیبر می‌رود معرفی داوران بخش سینمایی چهاردهمین جشنواره فیلم‌های ورزشی تکلیف ارز ترجیحی واردات گوشت قرمز تعیین شد استوری مهدی محسن‌نژاد ملی پوش کشتی فرنگی ایران برای شهید حمزه جهاندیده که پسر دایی‌اش بود اعلام آمادگی ایران برای توسعه همکاری با چین در حوزه تجدیدپذیر برقراری بیش از ۵۵ هزار تماس با اورژانس استان تهران در هفته گذشته کاهش ۲ درصدی سرانه مصرف برق درساختمان های شهرداری تهران افزایش شانس بقای بیماران تحت پیوند مغز استخوان با داروی ایرانی سلول درمانی واکنش رضا میرکریمی فیلمساز به تجاوز رژیم صهیونیستی (عکس) دادستانی علیه یک سایت خبری اعلام جرم کرد / چند فعال مجازی تذکر گرفتند واکنش سید جواد هاشمی به اعلام شهادتش در کانال اسرائیلی: از صبح 200 پیام فرستادند شهادتت مبارک (+عکس) اسراییلی ها، شوخی کاربران ایرانی درباره سیدجواد هاشمی را جدی گرفتند